Mezunlar Toplantısı: Kısım 1 -Kısım 3-

95 7 24
                                    

Yazım Tarihi: 25/04/2023

Yayımlanma Tarihi: 30/05/2023

Heyyo!

1. Sezonun 5. Bölümünün son kısmına hoş geldiniz!

Bu, bugün yayımlayacağım son bölümdü!

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

----------------------------------

Hazel'ın Bakış Açısından:

Randall'ın yanından ayrılır ayrılmaz, hızla yurt odama gidip Joseph'e olanları anlatmıştım. Yaşadıklarıma benden daha fazla sevinmesi beni ürkütse de, ona bütün bir gün idare edeceği kadar abur cubur verdikten sonra Tarikat'a gelerek büyüyü durdurmak için araştırmalarıma başlamıştım.

Ne arayacağımı bilmeyerek rafların arasında dolandığım sırada, arkamdan gelen bir sesle irkiliyorum. "Bayan McCall."

Döndüğümde, Bayan Stone'u gördüm. "Burada ne aradığınızı sorabilir miyim?"

"Sadece, kitaplar ilgimi çekti." diyorum önünde durduğum rafı göstererek, "İncelemem yasak mıydı?"

"Hayır ama..." bana yaklaşarak elini uzattı. Elimdeki kitabı ona uzatıyorum. "Genellikle müritler buraya işleri düşmedikçe gelmezler." kitabı karıştırarak rastgele bir sayfasını açtı. "Seni buraya çeken asıl şey nedir?"

Derin bir nefes alıyorum. "Sadece.... bir büyü arıyordum." diyorum gerçekleri kısmen itiraf ederken.

"Peki ne için?"

Kısa sürede başarılı bir yalan buluyorum. "Çok değer verdiğim ve sevdiğim birinin kalbini kırdım, istemeden. Şu anda benimle konuşmuyor ve ben tüm o söylediklerimi ve yaptıklarımı geri almak istiyorum."

"Özür dilemeyi hiç denedin mi?"

"Denedim, ama kabul etmiyor." kendimi acındırmak için derin bir nefes alarak hafifçe dudaklarımı sarkıttım.

"Sen de tüm olanları büyüyle geri çevireceğini düşündün?" diyor gözlerimin içine bakarak. Hızla başımı sallıyorum.

Lütfen inan, lütfen inan, lütfen inan, lütfen inan, lütfen-

"Aradığın şeyi, burada bulabileceğini sanmıyorum."

"Oh, evet. Haklısınız. Özür dilerim." başımı eğip kapıya doğru ilerlemeye başladığımda arkamdan sesleniyor, "Nereye gidiyorsun?"

Ona döndüğümde eliyle başka bir rafı işaret ediyor, "Aradığın şeyi o tarafta değil, bu rafta bulabilirsin. Geriye alma büyüleri orada."

Dudaklarım şaşkınlıkla aralandı. "Teşekkür ederim." hızlı adımlarla oraya yürüdüğümde yanıma gelerek rafların birinden bir kitap aldı.

İçini hafifçe karıştırdıktan sonra bana uzattı, "Bu senin işine yarayabilir." kitabı elinden alarak başımı eğiyorum. "Teşekkürler, efendim."

Bana ufak bir gülümseme atarak odasına girdiğinde, kitabın kapağına bakıyorum. "Geri Alma ve İyileştirme Büyüleri..." mırıldandığımda gülümsedim.

Geriye sadece araştırma yapmak kalmıştı.

~

Bulmuştum!

Cidden bulduğuma inanamıyordum, ama bulmuştum!

Bulur bulmaz fotoğrafını çekmiş, yurda geldiğimde de Joseph'e neler olduğunu anlatıp, üzerinde çalışmaya başlamıştım.

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin