Yazım Tarihi: 08/05/2023
Yayımlanma Tarihi: 04/07/2023
Heyyo!
1. Sezonun 6. Bölümünün 3. Kısmına hoş geldiniz!
Renée'nin kız kardeşi diyip durmamak için, Kardeş veya Kız Kardeş diye hitap edeceğim.
Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.
---------------------------------
3. Şahıs bakış açısından:
Kız Kardeş, Alyssa ve Jack'in çıktığı otel odasına giriyor. Bir aptallık yaparlar da, kendisine saldırırlar diye her köşe başını kontrol ederek tüm odayı taradı.
Orada olmadıklarını gördüğünde, sinirle mırıldandı. "Burada olmanız gerekiyordu. Geri dönmeniz gerekiyordu."
"Oda hizmeti." dışarıdan ses geldiğinde Kız Kardeş durdu. Hızlı adımlarla kapıyı açtığında, otel hizmetlisi ona baktı. "Sonra geleyim mi?"
"Hayır. Şu an en iyisi."
Hizmetli içeri girdiğinde, Kız Kardeş kapıyı hızla kapatarak kolunda sakladığı bıçağı onun boynuna saplayarak kadını tek hamlede öldürüyor.
~
Gabrielle diğerlerini kapıda bekliyordu. Kurt adamı görür görmez onları aramıştı.
"Nerede?" Kyle yanına ulaşır ulaşmaz sordu.
"İçeride bir yerde."
"Takip etmedin mi?" ona döndü.
"Tabii. Bir kurt adamı takip edeyim."
"Bu Doğru Görüş. Sana göre kurt adam görünüyor. Bu diğer salaklara göre, insan görünüyor."
"Öyleyse sen gir bak." Brandon araya giriyor.
Kyle derin bir nefes vererek içeri giriyor, "Tanrım. Hadi!" diğer ikisi hızla peşinden geliyorlar.
~
Üçü de okulda sınıfları dolaşarak kurt adamı arıyorlardı.
Bu sırada Kyle, Hamish'in ders verdiği sınıfa doğru yaklaştı. "Kendi özgün hayatlarımızı yaşamaktan bahsediyoruz. Ama gerçek kimliğimizi nasıl tanımlarız?"
Kyle sınıfın penceresinden içeri baktı ve Hamish'i kurt versiyonuyla gördü.
"Ortada benim bilincimin en doğru versiyonu olan özgün bir Hamish var mı? Varsa, sizi temin ederim, o adam hâlâ Martini'lerini çalkalanmamış, karıştırılmış tercih ediyordur." masasına oturduğunda öğrencileri gülüyor.
Kyle derin bir nefes alarak kapıyı çaldı. "Benim gerçek benliğim, ondan çıkardığım mıdır..." Hamish, kapıyı çalan kişinin içeri girmesini bekledi birkaç saniyeliğine. Hemen ardından devam ediyor. "Benim gerçek benliğim, ondan çıkardığım mıdır, yoksa öylesine, bunu yapıp ümitsizce sosyal beklentileri haklı çıkarmaya mı çalışıyorum?" içeri kimse girmediğinde, kendisi bakmaya karar veriyor.
Kapıyı açtığında, karşısında Kyle'ı gördü. "Buyurun?"
Kyle onun yüzü yerine biraz daha yukarı, ona göre kurdun yüzü oradaydı, baktığında Hamish kaşlarını çattı.
Tam bu esnada birden bire elindeki bıçağı Hamish'in karnının yanına sapladı. Adam acıyla iki büklüm olduğu sırada, Kyle bıçağı çıkartıyor.
Hamish eline baktığında kanın aktığını gördü. Sinirle onu duvara ittiğinde çocuk oracıkta bayılıyor.
Başını içeri doğru hızla uzattı. "Bu kadar. Haftaya görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scintilla 1.1
FanfictionScintilla ((is.) küçük, parlak bir parlama veya kıvılcım; küçük bir şey; zar zor görünen bir iz) ~ Beacon Hills'de olanlardan sonra, Hazel her şeyi unutarak sadece eyalet yarışmasına odaklanmaya karar vermişti. Yarışmanın yapılacağı yere tam 3 hafta...