Yazım Tarihi: 10/01/2023
Yayımlanma Tarihi: 09/05/2023
Heyyo!
1. Sezonun 2. Bölümünün ilk kısmından herkese merhabalar!
Kapağa koymak için bölüme uygun gif bulamıyorum imdat sdjfsdjfsdf.
Şu sıralar Wattpad'e sadece bölüm yazmak için giriyorum a dostlar. Yalnız, bölüm atmayı o kadar çok unutmuşum ki ne dün atmam gereken alıntıyı attım, ne de bölüm düzenleyebildim. (Bu bölümü düzenlerken saatler 03:56'yı gösteriyordu.)
Bu arada şu anda dizinin 6. bölümünün 4. kısmını yazıyorum. Bu 6. bölüme o kadar fazla ek sahne yazdım ki sanırım 5 hatta 6 kısma bile bölünebilir dfnsdfsdf. Beni en çok zorlayacak bu 6. ve 7. bölümler zaten. Umarım yetiştirebilirim.
Üçüncü kitapla alakalı net bir şey söyleyemem. Elinizde üç seçenek var:
1. Ya bölüm günü falan umursamadan yazdığım zaman atacağım. Ki bunlar çok uzun sürelere denk gelebilir.
2. Ya da 4-5 ay kadar bekleyip üçüncü kitapta da Scintilla gibi elimde 10 tane falan yedekte bölüm olmasını beklersiniz.
3. Ya da üçüncü kitabın tamamen bitmesini bekleyeceksiniz.
2 veya 3 seçilirse belki oy veya yorum sınırı koyabilirim de. Tamamen duruma göre.
Bir kitabı tamamen yazmamın 6-7 ay arası sürdüğünü de unutmayın lütfen.
Sonunda ikinci bölüme geçebildik! Vay, ilk bölüm beni gerçekten çok zorladı çünkü karakterlerin birbirleri ile tanışma bölümüydü ve öylece kısaltamazdım.
Ve evet bir sorum var, yine söylüyorum cevaplamak zorunda değilsiniz.
Hazel'ın bazı hareketlerini birilerine benzetiyor musunuz? Yani atıyorum şu hareketi Stiles'a benziyor. Şu hareketi Scott'a gibi.
Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.
----------------------------------
Hazel'ın bakış açısından:
Kurt adam ortadan kaybolur kaybolmaz, Jack ile ormanın çıkışına doğru koşmaya başladık. Bir süre koştuktan sonra karşımıza aniden cübbesinin içinde Alyssa çıktığında durabildik. Kondisyonum çok iyi olmasına rağmen ben bile nefes nefese kalmıştım. Ellerimi dizlerimin üzerine yaslayarak nefesimin normale dönmesini bekliyorum.
Jack Alyssa'ya koşarak kolunu tutuyor. "Mezarlıkta bir şey var!"
Alyssa hızla kolunu kurtardı, "Geride dur, Çaylak."
"Kyle bizi bir mezarı kazmaya yolladı ama bir canavar ortaya çıktı. Sanırım yeni üyeleri öldüren canavar, bize ve Kyle'a da saldırdı."
"Yeni üyeleri değil." Kyle'ın sesini duyduğumuzda ona döndük. Maskesini takmıştı, "Çaylakları, ki siz ikisi de değilsiniz, çünkü sınavınızı geçemediniz."
"Gerçeği söyle, Kyle. Oradaydın." Jack gizli kimliğini ifşa etti, durum o kadar acildi ki buna tepki bile gösteremedim.
Kyle'ın en başından beri bizi istemediği gün gibi ortadaydı ve bu bahaneyi kullanarak bizi denklemden dışarı atmaya çalışıyordu.
"Kyle diye birini tanımıyorum."
"Ah, hadi ama." başımı geriye atarken inledim. "Gerçekten bunun sırası mı?"
"Bak ne diyeceğim." Jack, Kyle'ı işaret etti. "Seni de, lanet sınavını da sikeyim." geri dönüp birkaç adım attığında tek başıma kalmamak için bende arkasından ilerlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scintilla 1.1
FanficScintilla ((is.) küçük, parlak bir parlama veya kıvılcım; küçük bir şey; zar zor görünen bir iz) ~ Beacon Hills'de olanlardan sonra, Hazel her şeyi unutarak sadece eyalet yarışmasına odaklanmaya karar vermişti. Yarışmanın yapılacağı yere tam 3 hafta...