Muallak: Kısım 1 -Kısım 4-

155 8 91
                                    

Yazım Tarihi: 24/07/2023

Yayımlanma Tarihi: 24/07/2023

Heyyo!

1. Sezonun 7. Bölümünün 4. Kısmına hoş geldiniz!

Ufak bir sorum var ehehehehe. Size kitaplar hakkında duyurular, alıntılar veya paylaşımlar yapmam için ayrı bir instagram hesabı açmamı ister misiniz?

Bir önceki bölümde bazı yanlış anlaşılmalar olmuş sanırım. Hemen düzelteyim.

Hazel ve Stiles, Hazel'ın Stiles'ın üstüne düşmesi dışında öpüşmediler. Sadece aşırı derecede yakınlaştılar.

40 derece sıcakta güneşin altında beynim eridiğinden düzgün bir şekilde tabir edememişim sağ olsun whoforgothername beni uyardı. Ben de satır arası yorumlarda gördüğüm kadarıyla yanlışlık olduğundan, haber vermek istedim.

Ve yine geçen bölümde bölümlerin nasıl gelmesi ile ilgili sorduğum soruda çoğunluk sağlanmadı :) Bu aralar bölüm günleri biraz şaşabilir, geç gelebilir. Çünkü inanın vaktim çok az oluyor ve eve geldiğimde de yorgunluktan bilgisayarın başına geçemiyorum. Ne kadar sabah 9 dan akşam 7 ye kadar oturarak iş yapsam da insan gene de yoruluyor.

Bölümleri işteyken boş kaldığımda telefondan yazmaya çalışıyorum, tabii bu kısımlar dizi ile bir gitmediği için kendim yazmam gerekiyor. Burada da oldukça zorlanıyorum çünkü yetiştirmek için telaş yaptığımdan ne yazsam diye düşünüp duruyor, bir türlü toparlayamıyorum.

Birkaç hafta bu şekilde devam ederiz ama en sonunda düzene girer merak etmeyin. Şu dizi kısımlarına bir geçsem kafam rahat edecek. Hatta direk bu bölümü bitirip 8. Bölüme geçsem rahat edeceğim dkdjdkdk.

Bu bölüm biraz sıkıntılı durumlar içerebilir. Kime ne kadar etki eder bilmiyorum bu yüzden uyarmak istedim. Biraz Hazel'ın geçmişine gideceğiz. ' işaretli olan kısımlar 3. Kişinin bakış açısından artık söylememe gerek yok her halde djxjıdıx.

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

------------------------------------

Hazel'ın bakış açısından:

"Siz ikiniz, iyi olduğunuzdan emin misiniz?" Joseph odadaki iki yatağın üstüne ayrı ayrı uzanmış, televizyon izleyen bize bakıyor. "Geldiğimizden beri birbirinize bakıp bakıp gülümsüyorsunuz."

Stiles ile tekrar birbirimize baktıktan sonra ikimiz de Joseph'e dönüyoruz, "Sana ne?"

"Sana ne?"

Joseph ellerini havaya kaldırdı. "Tamam, bir şey sormadım."

Scott'ın bana imalı bir şekilde gülümseyerek baktığını fark ettiğimde dudaklarımı oynatıyorum, "Ne?"

Omzunu silkerek önüne dönüyor. Derin bir nefes alarak televizyonu izlemeye devam ettiğimde, sol tarafımda hissettiğim bakışlarla oraya dönüyorum. Stiles yine gülümseyerek beni izlerken, ben de ona gülümsedim.

Bu, Scott ve Joseph yanımıza geldiğinden beri devam ediyordu. Ara ara birbirimize bakıp gülümsüyorduk. Her ne kadar dışarıdan izleyen bir göz için garip olsa da, birkaç saat önce olanlardan sonra tek yapabildiğimiz tepki buydu.

Onlar, bir şeyi fark etmemi sağlamıştı. Hem de çok önemli bir şeyi.

Benim sadece Stiles'a karşı hislerim vardı.

Randall'a değil.

Eğer Randall benden hoşlanıyorsa, bu kadar süre boyunca ona bilmeden de olsa ümit verdiğim gerçeği vicdanımı sızlatsa da kafamı hâlâ karıştıran konular vardı.

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin