Mezunlar Toplantısı: Kısım 1 -Kısım 1-

136 9 77
                                    

Yazım Tarihi: 19/04/2023

Yayımlanma Tarihi: 29/05/2023

Heyyo!

1. Sezonun 5. Bölümünün ilk kısmına hoş geldiniz!

Bugün üç bölümü attıktan sonra bir ay ara vereceğim. Çünkü, hem sınavlarıma hazırlanmak ve başarıyla hepsini halletmek, hem de elimde şu an çok az hazırda bölüm kaldığı için biraz bölüm biriktirip, bir an önce üçüncü kitaba başlamak istiyorum.

27 Haziranda Mezunlar Toplantısı: Kısım 2 -Kısım 1- ile buralarda olacağım! Bugün 5. bölümün tüm kısımları atılacak :)

Şövalyelerin mekanı diyip durmamak için oradan "ev" diye bahsedeceğim.

Bu bölüm çok rahat bir şekilde Remember'da ki Formalite -Kısım 2- bölümünü geçti. Çünkü tam olarak 15037 kelime. Ki zaten Hazandall sahnesi kendi başına 3k kelime tuttu imdat djfndsjnfdsf

Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.

-------------------------------------

Hazel'ın bakış açısından:

"Aramızdan biri! Aramızdan biri! Aramızdan biri! Aramızdan biri! Aramızdan biri!" tezahüratlarına karşı gülüyorum.

Jack, yemini ettikten sonra, tekrar eve gelmiştik. Kendisine bir bira vererek kutunun altını deldikten sonra içmesi için zorlamışlardı. Onlar için bir türlü kabul töreni olduğunu düşünüyordum.

Jack birayı tamamen bitirdikten sonra kutuyu buruşturarak yere fırlattı.

"Yol uzun, hayat kısa. Jack Morton," Hamish ile el sıkışıyorlar. "eve hoş geldin."

Jack bana gülümseyerek baktığında, baş parmaklarımı kaldırarak ben de gülümsüyorum. Randall omzumdan tutup kendisine çektiğinde ona döndüm, "Şimdi kötülüğün kıçına tekmeyi basalım!"

Hepimiz sevinçle bağırdık.

~

Üç gün sonra

Sabah saatlerinde Randall'dan gelen 'hadi kahve içmeye gidelim!' mesajını aldığımda hızlıca hazırlanmış, beni yurt odamdan alacağı için kapının önüne çıkarak onu beklemeye başlamıştım.

Kapıya sırtımı yasladığım sırada, sol çaprazımdaki bir grup kızın başlarıyla beni işaret ederek konuştuklarını fark ettim. Kaşlarımı hafifçe çatarak onlara baktığımda, hızla bakışlarını kaçırdılar.

Başımı hafifçe sallayarak tekrar ayaklarıma odaklandığımda seslerini duyuyorum. "Randall'la çıkan kız bu mu?"

Evet, benim. Yani... teknik olarak.

"O R.A'nın adı Randall mı?" iç çekiyor. "Bence çok yakışıklı."

Eh, bu konuda yalan söyleyemem. Randall gerçekten yakışıklı bir çocuk.

Başka bir kızın kıkırdadığını duyuyorum, "Bence yalan söylüyor. Hadi ama... kıza bakın. O çocuğun kendisine bakma ihtimali bile yok. Kesinlikle kuyruk gibi peşinden koşturuyordur."

Gözlerimi deviriyorum. Asıl o, benim kuyruk gibi peşimden koşturuyordu.

"Neden bizim okulumuzda ki?" başka bir kızın söylendiğini duydum. "Buraya girecek kadar zeki biri gibi görünmüyor."

Scintilla 1.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin