Yazım Tarihi: 04/12/2022
Yayımlanma Tarihi: 05/05/2023
Heyyo!
1. Sezon 1. Bölümün ikinci kısmına hoş geldiniz!
Bekleyenler oldu mu aranızda bakalım ehehehehe.
Ayrıca ufak bir duyurum var! Maalesef ki finallerim yavaştan yaklaştığı için, bir ay ara vermek zorundayım.
Evet 1 ay. 2 hafta finallerim 1 hafta finallere çalışmam ve 1 hafta da kalırsam -ki inşallah kalmam- bütler için.
Yani bu ay en son bölümü 26 Mayıs Cuma günü paylaşacağım. Bir daha ki bölümü de 27 Haziran Salı paylaşıp, daha sonra da düzgün bir şekilde paylaşmaya devam edeceğim.
Vize dönemlerimde de böyle bir şey yapmıştım ilk kitapta, ama bu sefer bütler de söz konusu olduğu için riske atmak istemedim. Her ne kadar notlarım yüksek olsa da finalde 45 altı alırsak otomatik olarak büte kaldığımız için ve bir sonraki sene de son sınıf olup, yaz dönemi stajlarla uğraşacağım için alttan ders bırakmak istemiyorum. O yüzden bir ay dedim. Uzun bir süre ama başka yapabileceğim bir şey yok.
O zaman, sorularımıza başlayalım mı? Cevaplamak zorunda değilsiniz. (Bugün atacağım diğer bölümleri okuduktan sonra da dönebilirsiniz)
1. Şu ana kadar, evet ilk bölümden soruyorum bunu hbhdfsbsd, en sevdiğiniz karakter kim oldu? Ve neden?
2. Y'nin kim olduğunu düşünüyorsunuz? Ve neden?
3. Bu kitapta görmek istediğiniz sahneler var mı? Varsa neler?
Bu ilk bölüm 4 kısıma ayrıldı. Geriye kalan bölümler standart olarak 3'e bölündüler merak etmeyin.
Alıntı paylaşımına tekrar başlayacağım ama en azından şu dizinin ilk bölümü bir bitsin istiyorum. Daha sonra yine alıntı saatlerini başlatacağım.
Bıçak ve Kadeh, okulun içindeki bar-kafe oluyor. İlk bölümde bahsetmeyi unutmuşum da dsfdsfsdf.
Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.
--------------------------------------
Hazel'ın bakış açısından:
Telefonu açarken dışarıya çıkıyorum. Stiles'ın heyecanlı sesi kulaklarımı doldururken gülümsemeden edemedim. Buraya geleli henüz bir gün bile olmamıştı ama şimdiden hepsini özlemiştim bile.
"Hey! Hazel! Nasıl gidiyor!"
"1 saat önce sorduğunla aynı, Stiles."
"Ah." telefondan saate baktığını hayal edebiliyordum, "Doğru. Ama merak ettim, oralar nasıl?"
"Pekâlâ," konuşurken Bıçak ve Kadeh'ten biraz daha uzaklaştım. "Okulun çok büyük olduğunu söyleyebilirim."
"Ne kadar büyük?"
"Neredeyse bütün kasaba kadar."
"Vay, kaybolmuyor musun?"
Barın önündeki bir çardağa oturdum. "Hayır, bize harita verdiler. Ayrıca Jack bize bütün okulu gezdirdi." oryantasyon turunu hatırladığımda gülümsedim.
"Jack? O da kim?" şüpheci sesini duyuyorum. "Burada tanıştığım bir arkadaş. Bu okulda yeni transfer olmasına rağmen bütün okulu avucunun içi gibi biliyor. Hatta oryantasyon turunda bizi o gezdirdi! Alyssa baya sinir oldu tabii, o da bizim asıl tur rehberimizdi. Daha sonra bizden sorumlu üst sınıflardan Randall diye bir çocuk var. Biraz önce Jack ile birlikte onun yanındaydık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scintilla 1.1
FanfictionScintilla ((is.) küçük, parlak bir parlama veya kıvılcım; küçük bir şey; zar zor görünen bir iz) ~ Beacon Hills'de olanlardan sonra, Hazel her şeyi unutarak sadece eyalet yarışmasına odaklanmaya karar vermişti. Yarışmanın yapılacağı yere tam 3 hafta...