Yazım Tarihi: 05/01/2024
Yayımlanma Tarihi: 05/01/2024
Heyyo!
1.Sezonun 10. Bölümünün son kısmına hoş geldiniz!
Evet, bu bölüm kitabın final bölümü. Şubat sonu, Mart başı gibi yeni kitaba geçiş yaparız sanırım. Elimde biraz bölüm biriksin istiyorum çünkü.
Bu bölümde birkaç kısım hariç geri kalanı kendim yazıyorum o yüzden mantık hatası veya yanlış bir kısım varsa lütfen haber verin!
Ve umarım 2024 yılı hepiniz için güzel geçer.
Bölümün başındaki mesajlaşmalarda sağ taraf Stiles, sol taraf da Hazel'ın yazdıklarından oluşmaktadır.
Yazar Notu: Şovun orijinal karakterleri hariç, geriye kalan tüm gifler temsilidir.
------------------------------------
3. Şahıs bakış açısından:
-Gece Saatleri-
Stiles uyuyamayacağını anladığında iç çekerek yüz üstü uzandı yatakta. Yarışma zamanı geldiği için in yerine tekrar yurt odasında kalmaya karar vermişlerdi, ama Scott ne Joseph'i ne de kendisini Hazel'ın yanında istememiş, 'Kız kardeşim benimle birlikte kalıyor' diyerek onunla aynı yurt odasında kalmıştı. Tabii Stiles kaç gecedir Hazel ile birlikte uyuduğundan alışkanlığından kopamamış, yanında sürekli onu ve onun kokusunu arar olmuştu. Oflayarak soluna döndü ve yastığının üstüne bıraktığı Hazel'ın kazağını alarak az da olsa onun kokusunu alabilmek için burnuna götürüp derin bir nefes aldı.
Ama bu da ona yeterli gelmediğinde, kazağı iyice buruşturup tamamen yüzüne bastırdı.
Nefessiz kaldığını hissettiğinde sıkıntıyla oflayıp kazağı yüzünden çekiyor. Bu sefer yüzü yerine göğsüne bastırmaya tercih ederek sağına döndü. Masanın üstünde duran telefonunu fark ettiğinde onu alarak güzel bir şarkı açtı. Neyse ki Joseph'in horladığını bahane ederek, ki tam olarak bir bahane değildi, tek başına bir odayı kapmıştı. Bu sayede rahatça odanın içerisinde ses çıkartabiliyordu.
Gözü saate takıldığında henüz çok geç olmadığına karar verdi. Mesajlara girerek sevgilisinin ismine tıkladığında bir süre boş boş ekrana bakıp, ne yazabileceğini düşündü. Daha sonra Hazel'ı hâlâ 'Benim Bebeğim' şeklinde kaydettiğini fark ederek değiştirmek için üzerine tıkladı.
"Bakalım ne yazabiliriz..." mırıldanarak isim kısmını sildi. "Güzelim nasıl? Ona en çok bunu söylüyorum..."
Yarısını yazdıktan sonra başını iki yana sallayıp geri sildi. "Hayır, olmaz. Scott görürse açıklayamam. En iyisi bebeğim veya sevgilim gibi laflardan uzak durmak." bir süre düşündükten sonra tekrar mırıldanıyor, "Acaba Hazel beni nasıl kaydetti? Sonuçta, artık sevgiliyiz... adımı değiştirmiş olmalı... Yoksa 'Kaslı Sevgilim' falan mı?" gülümserken ona sormaya karar verip tekrar mesaj kısmına geldi.
Benim Bebeğim
Uyudun mu?
Çok beklemesine gerek kalmadan cevap geliyor.
Bunu kim yazdırıyor?
Sen mi?
Yoksa libidon mu?
Ha, ha ha.
Çok komik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scintilla 1.1
FanfictionScintilla ((is.) küçük, parlak bir parlama veya kıvılcım; küçük bir şey; zar zor görünen bir iz) ~ Beacon Hills'de olanlardan sonra, Hazel her şeyi unutarak sadece eyalet yarışmasına odaklanmaya karar vermişti. Yarışmanın yapılacağı yere tam 3 hafta...