Передмова: Родина Етвудів

177 14 2
                                    

 Каннамі Мірія була втомленою.

Вона відчувала своє тіло дуже важким, ймовірно, через те, що вона працювала на пів ставки в ресторані, караоке та магазині.

Чому звичайна старшокласниця повинна так важко працювати?

 Вона думала так не раз і не два

 Мірія втратила матір, коли була дуже маленькою, тому жила з батьком, який був дуже блудним чоловіком і постійно приводив у дім різних жінок. Крім того, він зловживав алкоголем і був марнотратом. Це загублена людина.

 Мірія вирішила піти з дому, коли стала достатньо дорослою, аби влаштуватися на неповний робочий день.

 Ставши старшокласницею, вона успішно змінила школу й почала жити самостійно.

 Однак їй потрібно було на щось жити, тому вона підробляла.

 Якби їй пощастило мати людей, які із нею родичалися б, вона, певне, мала легке життя, і хтось би їй міг матеріально допомагати.

 Але реальність виявилася не такою солодкою.

 У неї не було іншого вибору, окрім як жити в зачиненій на ключ квартирі, оскільки вона не знала, коли приїде її батько, а орендна плата становила 50 000 єн.

 Орендна плата становить 50 000 єн, та комунальні платежі 5 000 єн.Витрати на харчування були скорочені до 15 000 єн.Різні витрати мінімум 10 000 єн.

 Вона хотіла добре закінчити школу, тому не могла нехтувати навчанням.

 Родичі відмовлялися допомагати тільки тому, що вона донька свого батька.

 Дівчина била ногою по каменю, бо відчувала на душі тягар.

 Мірія потерла затуманені очі й пішла в темряву.

 Вона ніколи не думала, що бути неповнолітньою може бути так незручно.

 Її робота за сумісництвом закінчувалася рівно о десятій вечора. Сума грошей, яку вона могла заробити, також фіксована.

"Каннамі не вміє спілкуватися, чи не так?" Голос однокласника відлунював у її голові.

Друзів у Мірії не було.

 Вона була переведеною ученицею. Причиною цього було те, що вона настільки добре вчилася, що на неї звертали увагу з першого погляду.

 А найбільшою причиною було те, що їй освідчився популярний хлопець з її класу, а вона з легкістю йому відмовила.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now