29: По той бік лабіринту (2)

5 1 0
                                    

Розділ 29: По той бік лабіринту (частина 2)

Марія вмить злетіла до п'єдесталу і спробувала витягти Мапу Деймона.

Але їй не вдалося. Вона застрягла так, наче була приклеєна надійним клеєм.

Після чого Марія спробувала знищити п'єдестал за допомогою магії повітря, але він навіть не зрушив із місця.

— Аріє, я не можу забрати карту!

— Я так само не можу відімкнути двері! Моя магія на них не діє!

Поки Марія намагалася вийняти мапу, Арія спробувала відчинити двері за допомогою чарів, але це не спрацювало.

— Маріє, я думаю, що фарба перестане витікати, якщо ти зараз же розгадаєш таємницю карти! Якщо ситуація погіршиться, ти повинна тікати звідси за допомогою своєї телепортації!

— Ні! Я скоріше підірву весь лабіринт, ніж залишу тебе одну! І мені байдуже, що мене потім покарають!

— Маріє... Я навіть не сумніваюся в цьому...

Її слова потішили Арію. Вона на мить зашарілась, а потім підійшла до неї і серйозно подивилась їй в очі.

— Гаразд, але давай заспокоїмося. Спершу спробуй розгадати загадку. Якщо не вийде, знайдемо спосіб вибратися звідси.

— Згода.

Дівчинка вдивлялася в папір і намагалася розгадати кросворд.

Однак у цей момент важкий звук раптово пролунав по всьому залу, а потім між Марією та Арією з'явилася прозора стіна.

Вона мала блідий райдужний колір, схожий на чаклунський бар'єр, і він поширювався від землі до стелі та стін, не залишаючи жодної щілини, повністю розділяючи їх.

— Що це? Ще одна пастка!

Коли Марія доторкнулася до неї, її рука різко відбилася від удару, оскільки на тій частині стіни, до якої вона доторкнулася, з'явилася хвиля.

— Маріє, з тобою все гаразд?

— Я в порядку, але буде краще, якщо ми не будемо торкатися цієї межі.

— Добре...

«Дуже погано... Ми повністю розділені... Так, мені слід заспокоїтися... Насамперед я повинна спробувати обстежити цю стіну... Магія діагностики, активувати!»

Марія стрімко сфокусувала свою магічну силу в очах і почала досліджувати перешкоду.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Oct 14 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now