Додатково: Занепокоєна Хлоя (кінець 1 тому)

17 2 0
                                    

Додатково: Занепокоєна Хлоя

Хлоя де ла Етвуд, другокурсниця, яка вивчає бізнес в дівочій академії Адрашельм, була надзвичайно непосидючою. Незабаром вона перейде на третій курс.

Оскільки були весняні канікули, в академії було тихо. Хлоя знову одягла свій шкільний берет, брошки і вийшла зі своєї кімнати в коридор.

- Привіт, Хлоє!
- Відійди, не бачиш, людина йде! Стовбичиш на проході.
- Гарна погода, чи не так?..
Троє першокурсниць з Хлоїного факультету поступилися їй місцем, аби вона пройшла.

- Дякую, дівчата. - Хлоя подякувала їм і швидко пройшла повз.
Її блискуче чорне волосся м'яко розвіюється на повітрі.

Хлоя, якій навесні виповниться чотирнадцять років, дорослішає, її обличчя стає більш скульптурним, а фігура вимальовується дуже гарна, вона виглядає зовсім не так, як тоді, коли була в родині Етвудів. Вона починає набувати стилю, можливо, її першість додала їй впевненості в собі.

Тріо школярок заверещали від краси Хлої і з поважним поглядом провели її зірки на грудях.
Хлоя йде далі, не звертаючи уваги на погляди. Вона прогулюється академією, яка має дещо хитромудру будову. Її пункт призначення - подвір'я.

"Сьогодні... Так. Я впевнена. Б'юся об заклад".

Система розроблена таким чином, що студентки, які досягли хороших оцінок, зробили внесок у розвиток школи та отримали визнання від королеви і її підлеглих, можуть отримати відзнаку "Зірка".

Зірка - це найвищий статус для студенток академії.

Це дуже впливає на їхнє місце роботи та майбутнє життя. Хлоя має дев'ять зірок на грудях після того, як два роки поспіль посідала перші місця.

Хлоя отримала три зірки на першому курсі та три зірки на другому, оскільки вона зберегла перше місце у своїй групі. За кожен рік навчання в школі заробляється одна зірка, вона заробила одну зірку, коли вступила до школи, і ще одну, коли перейшла на другий рік, загалом дві зірки. Отже, всього вісім зірок. Дев'ята була отримана на Священному Дуельному Суді, що відбувся днями.

- Хлоя. Куди ти прямуєш? - Різко пролунав чужий голос у глибині коридору.

Цей коридор населений привидами, тут ширяють примари з прозорими тілами.

- Недавно я зустріла досить неприємну людину...

- Я зайнята. Ох, вже думала, що покінчила з тобою. - Хлоя не зупиняється і прискорюється. Її шкіряні туфлі виринають з вузької спідниці і видають характерний звук.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now