13: Титанія

28 3 0
                                    

Розділ 13: Титанія

Марію ввела в будинок Титанія, прекрасна ельфійка, і посадила у вітальні.

 Титанія подала їй чай.

 Легко відрекомендувавшись, ельфійка усміхнулася, показавши білосніжні зуби.

— "Марія". Гарне ім'я. Як давно ти вмієш користуватися магією?

— Ну, десь з місяць тому.

— Як?

— Відтоді, як я доторкнулася до кулона.

— О, я зрозуміла. Я зробила цей кулон. Це магічний інструмент, який висмоктує магію з людей і з'єднує їх шлях з моїм, так що чим сильніша магія людини, яка до нього торкається, тим вона помітніша. А ще я зробила магічний зв'язок з входом, щоб ти не заблукала в лісі. — Гордо сказала ельфійка Титанія.

 Потім голосно позіхнула.

— Ви позіхаєте. Це тому, що ви проспали півтори сотні років?

 Ельфійка, не роздумуючи, буркнула щось обурливе.

 Марія з привітною усмішкою помішала чай і зробила ковток.

— Ти виглядаєш так, ніби не віриш мені. У цьому будинку є антидеградаційна магія

— Існує така магія?

— Ні, ні, ні, ні, магія — це вільна річ. У кожного є свої сильні та слабкі сторони, але немає нічого в цьому світі, чого б не могла зробити магія. Однак безсмертя і зворотний хід часу практично неможливі через величезну кількість залученої магічної сили.

— Хех.

 Найголовніше, що потрібно пам'ятати, це те, що найкращий спосіб отримати максимальну віддачу від своїх грошей — це бути хорошою людиною.

— Ти можеш все... Це мила фраза.

 Якби вона змогла вдосконалити свою магію, то, здавалося б, стати багатійкою — це вже не мрія.

  Марія побачила іноземного тренера, який широко усміхався і говорив: "Ти можеш все".

 Чи був це вплив пізньої нічної програми поштового замовлення, яку вона подивилася одного разу?

 Чому тренажери поштою — це іноземні мачо?

 Марія знову поринула у роздуми.

— Га? Але чому ви така молода, коли минуло вже півтори сотні років?

— Бо ельфи — довгожителі.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now