Розділ 25: Сумісне розгадування таємниць
— Аріє, вибач мені, що я не казала тобі про мапу...
Марія була рада тому, що Арія розповіла їй про своє минуле.
Думка про те, що її будь-яка бабуся, яка лежала в лікарні, перетвориться на камінь, як і Аріїна, серйозно її лякала; вона не могла стримати сльози. Вона розуміла наскільки це боляче.
Марія думала, якби вона була на її місці, то однозначно стала б найкращою ученицею аби отримати Деймонівську мапу.
— Нічого страшного. Це не те що ти можеш розповідати усім підряд. Тому... ти ж допоможеш мені?
— Звичайно! Фактично, ти вже допомагала мені.
— Маріє... — коли Арія побачила усмішку Марії, вона забрала свої руки від неї та зробила незрозуміле обличчя. — Ти така добра... я відчуваю себе зганьбованою, бо використовувала своє прізвище, щоб бути вищою за тебе. Вибач мені.
Діана сказала Арії змусити Марію почуватися невпевнено і навіть розбити її серце, в ім'я її родини.
Хай там як, через те, що Арія була справедливою, вона не могла так вчинити. Тим більше Марія всміхалася і була доброю стосовно неї. Це змусило її засумніватися у тому, що Діана сказала їй робити.
Діана була дещо дратівливою і гидкою дівчиною, але вона справді любила свою бабусю. Вона б пішла на все, аби тільки врятувати її, але через те, що не могла використовувати магію, як Арія, єдине, що залишалося їй робити, це фінансово підтримувати батьків, тому, що вони втратили більшу частину своїх збережень на наймання магів і покупку всього для них потрібного, щоб врятувати закам'янілу бабусю.
Тому вона вирішила вивчати економіку і використовувати своє прізвище аби заробити підтримку багатьох людей і почати вести великий бізнес, заробляючи купу грошей, як тільки випуститься. Поки у неї будуть гроші, вона зможе доглядати за бабусею і навіть утримувати Арію.
Усе, що робили сестри – було заради їхньої бабусі.
"Це нормально?" — Арія відчула різкий біль у грудях. Вона відчувала себе дуже погано, бо стільки часу користувалася добротою Марії.
Вона була дещо байдужою до неї, починаючи з церемонії вступу, але Марія завжди була щирою із нею.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2
FantastikПовна історія містить 4 томи у яких разом 175 розділів. Старшокласниця Каннамі Мірія переродилася у сьому доньку аристократа. Оскільки вона вела жалюгідне існування, то мріяла про спокійне життя у другому вимірі. Однак вона потрапила в бідну аристок...