12: Ліс на півночі

27 3 0
                                    

12: Ліс на півночі

— Ніхто не хоче їхати на територію родини Етвудів, на крайню північ. Знаєш, чому?

— Бо це близько до демонічної території.

— Саме так. Туди не треба їхати, тому що це небезпечно. Обережність ніколи не буває зайвою.

— Сестро Хлоє, вже вдесяте.

— Маріє. Я говорю це тобі, бо хвилююся за тебе. Слухай свою сестру.

— Так. — Марія слухняно кивнула.

 Марія та її друзі, які збирали врожай на неглибоких лавандових полях на півночі, зайшли в глибинку.

 Урожай лаванди майже закінчився.

 На обличчях селян не було місця для того, щоб їх хтось знайшов.

— Як потилиця? Поколює?

— Трохи.

На запитання Хлої, Марія поплескала її по шиї.

 Коли ми продовжуємо рухатися на північ через садибу, лаванда стає рідшою і перетворюється на іншу рослинність.

 За невисокими деревами тягнувся густий ліс.

— Це найпівнічніша точка садиби.

— Трохи страшно.

— Як кулон?

— Підказує мені, що треба зайти глибше в ліс.

— Бачу, ти не змінила свою думку. Не хочу туди їхати, якщо це можливо...

— Але я хочу поїхати. Я відчуваю, що мушу йти.

 Найпоширенішою причиною цього є те, що саме люди, які перебувають у лісі, мають найбільший досвід перебування в лісі.

Це явище відоме як "феєрична тривога".

 Хлоя показала на свою шию, коли зробила крок вперед.

— У кожній людині є невелика частка магічної сили. Кажуть, що це явище відбувається тоді, коли ми відчуваємо магічну силу демона, яка конфліктує з нашою власною.

— Так.

— Коли люди живуть разом, їхня магічна сила також збирається. Якщо це так...

— Біси отримують відсіч і йдуть геть.

— Саме так. Ти дуже добре запам'ятовуєш.

Правило світу таке: де живуть демони — там демонічна територія, де живуть люди — там людська територія.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now