29: По той бік лабіринту (1)

6 2 0
                                    

Розділ 29: По той бік лабіринту (1)

Завдяки магії Марії, вони змогли пройти лабіринт без жодних проблем.

Очевидно, пастки були здебільшого безпечними, як і кулька з фарбою, що ледь не влучила в Марію раніше.

— Пастки нешкідливі, можливо, тому, що цей лабіринт спочатку був побудований для тренування солдатів-магів…

— Так, ти, мабуть, маєш рацію.

Розмірковуючи, Марія та Арія продовжували йти далі лабіринтом.

Там було так багато ходів, пов'язаних один з одним. Без картографічної та сонарної магії Марії вони б точно загубилися.

“Арія має рацію... демон, який збудував цей лабіринт, напевно, був особою з поганим характером…”

Розташування пасток було продуманим.

Вони були розміщені в місцях, до яких можна було доторкнутися або на які можна було наступити, наприклад, на підлозі одразу після поворотів і на стінах, де були круті стелі.

Незважаючи на те, що Марія позначила пастки червоним кольором, вона все одно іноді випадково зачіпала їх, але з нею все було гаразд завдяки її котячій захисній магії.

— Маріє, щодо твоєї захисної магії...

— Це виглядає безглуздо, хіба ні? Моя наставниця так сміялася, коли вперше побачила цього кота.

— А, ні... Я маю на увазі... Кіт виглядає мило... Чи не могла б ти навчити мене цієї магії?.. — запитала Арія, відводячи погляд з почервонілим обличчям. Мабуть, їй було трохи соромно запитувати.

— Авжеж, я можу заплатити, якщо хочеш.

— Ні, ні. Не треба ніяких грошей. Не хвилюйся, я навчу тебе після того, як ми покінчимо з цим.

— Справді? Дякую, Маріє!

Марія могла використовувати таку дивну магію, тому що вона мала знання з попереднього життя, тому Арії було б важко вчитися.

***

Пройшовши близько години, вони вирішили перепочити.

Марія дістала зі свого чарівного мішечка воду, нанизала на шампур м'ясо Даболи та мочіякі і почастувала їх разом з Арією.

Вони продовжили йти і через тридцять хвилин нарешті дійшли до дверей, що вели до центру лабіринту.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now