26: Візуалізація кола (1)

7 2 0
                                    

Розділ 26: Візуалізація кола (1)

Після школи, Марія і Арія як завжди пішли до бібліотеки.

"Цікаво, чи ми знайдемо спосіб врятувати бабусю Арії після того, як розв'яжемо кросворд", — думаючи про це, вони сіли за столик у кутку. Арія сиділа біля неї. — "Якщо ми не зможемо, я буду вимушена питати у наставниці. Це означає, що я матиму йти у якісь чигирі, бо моя магія телепатії на такі дистанції не працює, просто не дотягне від академії до Етвудів. Я можу вислизнути вночі, кілька разів телепортуватися і опинитися вдома у Титанії, але... але вона точно спатиме вночі! Також треба буде приготуватися до підсрачників за вихід за територію академії без дозволу, хоча, заради Арії можна буде й потерпіти!"

— Маріє, що таке? — гарне срібне волосся схилилося, як тільки Арія ворухнула головою.

— Нічого, задумалася.

"Хай там як, треба зосередитися на мапі".

— Що ж, то сьогодні ти хочеш поговорити про мапу?

— Так.

— Добре… але я не зможу багато чого тобі розповісти.

Сказавши, Марія розгорнула її на столі і взялася зачитувати правила.

Правило номер один: Власником не можуть стати люди, які знаходяться у фортеці більше двох років.

Правило номер два: Тільки власник може бачити вміст мапи. Інші бачитимуть лише пустий аркуш (вам не потрібно хвилюватися, що хтось піддивиться ваші відповіді).

Правило номер три: Якщо власник промовить запитання у голос, або запитає у когось відповідь – воно автоматично заміниться до того, як ви встигнете відповісти на нього. Якщо порушити цей правило більше трьох разів, ви – більше не власник.

Правило номер чотири: Якщо ви скажете комусь, що ця мапа – кросворд, ви автоматично вилітаєте без можливості потрапити у фортецю знову. У гіршому сценарії, ви можете померти. Тому краще мовчіть.

В очах Арії, зі сторони виглядало так, ніби Марія тупиться у пустий аркуш паперу.

— Таке відчуття, ніби ця мапа має якусь загадку. Там написані якісь правила, чи щось таке?

— Ага, щось типу. Якщо я продовжу базікати, усе, що я навирішувала – пропаде.

— Усе, що ти навирішувала? Тож є щось, що ти спершу повинна вирішити і тобі потрібен на це час… — Арія поклала палець на підборіддя і задумалась, наче детектив. — Це щось має загадку, без якої ми не зможемо вирішити це, якщо не продовжимо? Це нагадує мені одну головоломку, яку колись давно намагався розв'язати мій батько.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now