23: Виходь у місячну ніч

22 2 0
                                    

Розділ 23: Виходь у місячну ніч

Метушня відлунювала у вітальні.

 Притулившись до стіни, Марія зосередилася на своїй магії, спостерігаючи за чоловіками, які пили та галасували.

 Приблизно через п'ятнадцять секунд телепатична магія, також відома як магічна телефонія, з'єдналася з Титанією.

— "Алло, Учителько? Я розбудила?"

— "…Га?.."

— "Учителько? Вибач, якщо розбудила"

— "…"

— "Ну, ви позіхали досить довго, щоб прокинутися, чи не так?.."

— "Якщо я кажу, що не спала, то я не спала. — О, моє тіло так втомилося. Так що ж сталося?"

 Зараз це надзвичайна ситуація.

 Я пропущу заяву Титанії про те, що вона не спить.

— "Сьогодні до мого дому приїжджали представники купецтва і привезли лист про заручини для сестри Хлої".

— "Що? — Чи не зарано?"

— "Так, саме так!"

— "Якщо мені не зраджує пам'ять, то розлучення потім важко добитися?"

— "Здається, так. Після прийняття королівством він стає офіційним документом і вимагає підписів обох сімей для його розірвання. Чула, що його також можна знищити в односторонньому порядку, але, здається, за це буде стягнуто чималу суму грошей".

— …

 За її словами, Марія почала розуміти всю серйозність ситуації, що склалася.

  Навіть якби її тоді прийняли до жіночої академії, вона була б змушена вийти заміж за барона Гансена на тій підставі, що була його нареченою.

— "Зрештою, їм би довелося щось робити з цим на території Етвудів!"

— "Люди — справді клопіткі істоти, чи не так?"

— "Учителько! Чи можу я зробити так, щоб лист-зобов'язання зникло?"

— "Що? Це врятує Хлою?"

— "Так! Лист було повернуто до Гамануле, і барон Гансен підтвердив його. Церква подбає про формальності, і заручини, схоже, є остаточними".

— "А, ось що ти маєш на увазі. Без листа це не є завершеною справою. Це добре".

— "Чи можу я використати свою магію на лицарів?"

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now