6: Класифікація

13 3 0
                                    

Розділ 6: Класифікація.

Коли голос Хлої відлунював, Марія сиділа в новій студентській авдиторії та відділі магії в центральному голі.

Центральна зала – це невеликий замок, збудований колекціонеркою Демонесою як бальна зала.

 Стеля вкрита вітражами складної та химерної структури, і коли вмикаються освітлювальні прилади, до зали ллються шари райдужних кольорів. Серед студенток академії вона отримала лагідну назву "Веселковий замок".

Зала є центром академії, оскільки на останньому поверсі знаходиться кабінет декана.

   "Гарно… порівнюючи все це з домом Етвудів…" — Марія була дуже низької думки про свій дім. — "З назвою вони не прогадали. Світло насправді переливається райдугою", — вона заціпеніло дивилася на стелю, а от на неї витріщалися. Це було пов'язано з відзнаками на її грудях.

Поряд із нею сиділа дівчинка із зачесаним у два хвостики сріблястим волоссям. Вона розглядала обличчя Марії. Чи хоче вона заговорити з нею? Марія навіть не помітила її.

   — Дайте декану сказати! — Викладачка, яка, як виявилося, була головною, вигукнула з залу. Вона мала сумку на талії. Це вказує на те, що вона відповідає за промисловий факультет.

Нові студентки, розділені на магічний, лицарський, торговельний та промисловий факультети, одночасно виструнчилися. Марія також випростала спину й підняла очі на платформу. Там стояв вишукано одягнений кролик заввишки не більше сто двадцяти сантиметрів.

   "Кролик?! У нього такі класні окуляри!.." — Марія одразу зраділа.

З сусіднього місця долинуло: — Який чудовий!

Цей кролик виявився деканом. На ньому була синя оксамитова мантія, що свідчило про те, що він – чарівник.

  "Який же він милий! Такий пухнастий! Пощастило ж мені мати такого милого кролика за декана!"

Коли кролик вийшов на сцену, і отримав від викладачки трубку, схожу на людський мікрофон, він поворушив носиком і заговорив: — Благоговійні мадмуазелі, маленькі леді, я вітаю вас зі вступом в Адрашельмську академію…

    "Нічого собі! Ось це голос!"

   — Я Джеймс де ла Медісон, декан Королівської академії для дівчат Адрашельм. Перш за все, дозвольте мені сказати, що причина, чому я кролик, має багато спільного з усім цим замком, побудованим одною колекціонеркою.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now