30: Залізні злитки

15 1 0
                                    

Розділ 30: Залізні злитки

 Пройшли весна, літо, осінь і тепер зима.

 Минуло вісім місяців відтоді, як Марія знайшла залізну зону.

 Маніфест "ТАК — м'ясу на грилі, НІ — шлюбу" від Марії добре себе зарекомендував.

"Переробити… розібрати та… видобути!.."

 Магічна сила вливається у чорний предмет, який називають залізною рудою, щоб видобути залізо.

 Перший місяць переносилася тільки залізна складова, але це було незвичне споживання магічної сили, тому Марія повторила образ висмоктування її за допомогою крапельниці. Тоді видобуток став можливим.

"Але це не страшно, адже це амебоподібна забава, незалежно від того, скільки разів я на неї подивлюся".

 Рідке залізо зібралося в повітрі.

"Гм, зазвичай воно плавиться від нагрівання, але навіть якщо його розкласти за допомогою магічної сили, воно все одно залишається в рідкій формі. Це дивно".

 Вона наспівувала безтурботні мелодії, але це видовище змусило б королівського придворного фокусника сісти й звернути на неї увагу.
 Існує технологія, що дозволяє обробляти матеріали з магічною силою.
 Але навіть так, в кращому випадку, вона може працювати лише з матеріалами діаметром до десяти сантиметрів. Наразі Марія накладала магічне навантаження на всю залізну руду завдовжки три на три метри. Це абсолютно незвично.

— Це смішно незалежно від того, скільки разів я на це дивлюся!

 Маса залізної руди, з якої видобували лише залізо, стала сітчастим об'єктом.

— На вигляд зовсім не схоже на залізо. Невже скінчилося?

 Коли рідке залізо зависло в повітрі, Марія озирнулася.
 У зоні заліза лежало кілька дивних предметів.
 За останні вісім місяців було видобуто всю залізну руду в залізорудній зоні.

— Гаразд, розділяю на десять рівних частин. Дев'ять шматків на злитки! — Марія перетворила залізні злитки у форму великого Будди.

— Мені хочеться вигукнути: "Хіба це не Бог?". І чому саме Будда?

 Велетенський Будда потворної форми качався по землі.

— Надлишок заліза був перетворений на залізну пластину!..

 Рідке залізо перетворюється на залізну пластину з ручкою.
 Це шматок, який містить незначні домішки, крім заліза, і може повноцінно функціонувати як залізна пластина.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now