Розділ 13: Віолетта
Хлоя взяла Марію за руку і повела туди, де сиділи за великим столом дівчата зі світло-блакитними стрічками.
Салат з вареною куркою, спагеті та свіжоспечений білий хліб – у неї мало не потекли слинки."Цікаво, чи не їдять вони яловичину або свинину в школі для дівчаток?"
Навіть у такі моменти Марія думає про смажене м'ясо…— Сестричко, не дивись ти так на їжу!.. Зачекай-но… зараз я тебе з деким познайомлю!Це моя сусідка по кімнаті, Віолетта ла Байбл, вона на третьому курсі! Чарівниця! — рука старшої пестила м'яке волоссячко Марії, відволікаючи від настирливих думок.
Марія наважилася підняти погляд. Перед нею стояла дівчина з чорним волоссям, підстриженим під каре, і загалом справляла різке враження. Вона струнка, на зріст близько 165 см. Її спідниця-джемпер була тонка на талії, а декольте було помітним.
"Схожа на модель… у неї таке ж темне волосся як і у Хлої".
Можливо, це залишилося від часу, проведеного в Японії, коли Марія розслабила плечі, побачивши двох темноволосих дівчат. Вона їла всіляку їжу, але, здається, нервувала, бо всі вони були незнайомцями.
Віолетта зі стрижкою каре всміхається і простягає руку дівчинці.— Я Віолетта, рада знайомству! Я старша донька бідної лицарської баронеси, тож мої обставини схожі на твої. Хлоя так багато розповідала мені про тебе, що мої вуха аж кровоточили. Ще раз приємно познайомитися!!
— А, приємно познайомитися. Я Марія. — дівчинка потиснула руку подрузі сестри.
— Будь ласка, клич мене Ві. Я щиро рада, що прийшла справжня Марія. Ти ж знаєш, щоночі, щоночі, її як заїдає. Усе Марія, Марія…
— Невже? — Дівчинка відсувається від Віолетти й приковує свій погляд до сестри.
— Ага! Поспілкуйтесь якомога більше. Я б хотіла, аби ти поставила себе на моє місце, і вислухала все те, що слухаю я.
Віолетта зітхає, а губи Хлої кривляться в легкій нервовій посмішці.
— Мені завжди було незручно розповідати тобі про все це… та знаєш, насіння тривоги завжди росте, переповнюючи серце. Я не можу просто забути про неї. Тому я маю говорити про це, інакше не зможу заспокоїтися. Ми не бачилися цілих два роки! Невже ти забула?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2
FantasíaПовна історія містить 4 томи у яких разом 175 розділів. Старшокласниця Каннамі Мірія переродилася у сьому доньку аристократа. Оскільки вона вела жалюгідне існування, то мріяла про спокійне життя у другому вимірі. Однак вона потрапила в бідну аристок...