9: Магічні пояснення, переглянуте видання XIV

24 3 0
                                    

9: Магічні пояснення, переглянуте видання XIV

Хтось іде.

 Зрозумівши це, Хлоя швидко почала діяти.

 Вона пригорнула Марію до себе, згорнулася калачиком і повернулася спиною в бік звуку.

 Марія затамувала подих і притулилася кінчиком носа до грудей сестри.

 Почувся звук грюкання дверей і кроки, що з гучним стуком наближалися до них.

 Сукня Хлої, яка була притиснута до рота, стала мокрою від її дихання.Стук їхніх сердець був дуже гучним.Судячи зі звуку кроків, це, ймовірно, Аарон. Марія уявила, як Аарон знайде їх і голосно почне їх лаяти.

"Він не йде сюди!"

 По сходах було чути звук кроків, які віддалялися від будинку.

— Маріє, з тобою все гаразд?

— Я думала, що моє серце вискочить з грудей.

— Він, мабуть, пішов у туалет. Поспішаймо.

 Хлоя спритно підбігла до замкової щілини та продовжила відмикати замок.

 Потім, за лічені секунди, пролунав звук відмикання дверей.

 Тихо і швидко відчинивши двері, Хлоя покликала її зайти до кабінету, і не встигла вона це сказати, як Марія прослизнула, як щур у нору.

 Коли вона тихо зачинила двері, Марія та Хлоя випустили подих.

— Ми молодці, впоралися.

— Я думала, він нас знайде.

— Маріє, ти забула, який у мене колір волосся?

— О, я зрозуміла. З темним волоссям тебе важко розгледіти в темряві.

— У нас немає на це часу. Маріє, спершу пошукай у в кабінеті запасний ключ.

— Ти не збираєшся читати книжку?

— У мене є ідея.

— ?

 Не втрачаючи кмітливості, Марія шукає запасний ключ у кабінеті при місячному світлі.

 Кабінет розміром близько шести килимків татамі, з двома книжковими полицями, поличкою для дрібних предметів, письмовим столом і великим, старим стільцем. Кімната була вкрита килимом, ймовірно, з хутра тварин.

 Марія тихенько відкрила полички для дрібних речей.

— Тут так пильно...

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now