5: Хлоїна мрія
Шостій доньці, Хлої, десять років, і їй доручено відбирати та збирати якісну лаванду.
Вишукана лаванда продається як елітне варення в містечку, де править барон Гансен.
Це один з найприбутковіших продуктів, на якому може заробити сім'я Етвуд. Справедливо буде сказати, що відбір лаванди дуже важливий, адже якщо якість погіршиться, то покупців не буде.
Хлоя мовчки прогулюється лавандовими полями.
Вона відбирала і збирала тільки найякіснішу лаванду з лавандових полів.
Для Марії всі квіти були однаковими.
"Сестричко Хлоє, я дійсно не можу повірити, що тобі десять років. Коли мені було десять років, я готувала вечерю для свого нікчемного батька. Він тоді не купував мені ні зошитів, ні олівців, тому я намагалася зробити білі листочки максимально схожими на зошити, і моя класна керівничка цього не помічала... тьху, мені так сумно, коли я це згадую. Варто забути про це – міркувала Марія – Вона що, вундеркінд, щоб бути такою вдумливою в десять років?"
Марія захоплювалася розумом Хлої.
На щастя чи на жаль, складне сімейне оточення, ймовірно, прискорило дорослішання Хлої.
Марію, сьому доньку, до якої ставилися як до божевільної, не звинувачують навіть у тому, що вона не допомагає по дому. Тому Марія допомагала Хлої, спостерігаючи за її роботою та прислухаючись до слів старшої сестри, якій хоч і було десять років, але вона була обізнаною.
Але навіть у цьому випадку вона допомагала лише тим, що носила кошик і ходила за нею. Але навіть при цьому Хлоя виглядала цілком щасливою.
— Я хочу вступити до академії та вивчати бізнес.
— Бізнес?
— Так. Якщо я вступлю до хорошого інституту, то налагоджу зв'язки. Я хочу відкрити магазин і створити великий торговий центр, де я зможу продавати речі в будь-яке місце. Я хочу донести свій товар до кожного куточка королівства Адрашельм і зробити так, аби кожен міг купити мій товар за справедливою ціною. Хіба це не чудово?
— Чудово!
Марія була щиро вражена мрією Хлої.
Водночас вона також зрозуміла, що мрія Хлої народилася із закритості цієї території.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2
FantastikПовна історія містить 4 томи у яких разом 175 розділів. Старшокласниця Каннамі Мірія переродилася у сьому доньку аристократа. Оскільки вона вела жалюгідне існування, то мріяла про спокійне життя у другому вимірі. Однак вона потрапила в бідну аристок...