9: Третя герцогиня.

22 3 0
                                    

Розділ 9: Третя герцогиня.

Дівчинка, яка називала себе Арією, кілька разів кліпнула, одним кахканням прочистила горло і відкрила рот: — Я Арія, третя донька герцогині Ґріффітс.

   — Гм, я сьома дочка лицаря і герцогині Етвуд, що живуть далеко звідси.

   — Етвуд… — Арія грубо подивилася на Марію з ніг до голови. — Етвуди? Феодалія у найзахіднішій частині королівства, куди ніхто не хоче їхати.

   — Так, саме так! Там тільки лаванда і більше нічого.

   — Справді? Неймовірно… — Арія примружила очі й подивилася на емблему Вбивці Драконів, що сяяла на грудях Марії. Вона виглядає непереконливою. А ще заздрісною.

   — Це виглядає, як підробка? Але це правда, що я його вбила. Я відчувала, що мені вдалося перемогти його! Навіть з вибуховою магією вогню з досить великою магічною силою, я не змогла б перемогти його з одного удару, так що це був близький виклик. Також, можливо, але я думаю, що Джірнітра був не в найкращій формі. Я впевнена, що він, мабуть, прокинувся зі сну, щоб його контрмагія так легко вирішилася? А може, він був уже старим? —  Це був набагато спокійніший бій, але, здається, в думках Марії це було не так. До речі, Джірнітра був абсолютно здоровим. Він не страждав ні сновидством, ні старечим маразмом. З точки зору самого Джірнітри, він був у відмінній формі після пробудження, і був готовий напасти на людське село і наважитися на нічне мінування пастки. Можна сказати, що Марія рада, що перемогла його.

   — Вибухова магія вогню? Контрмагія? — Арія крутнула головою, коли тривожне слово пролунало з вуст пухнастої Марії.

   — Магія вибухового вогню – це, бачиш, атакуюча магія, яка звужує вектор вибуху, або напрямок вибуху, всередину. Контрмагія – це як котик.

   — Я не розумію, про що ти говориш.

   — О, вибачте. Моя наставниця також каже, що я недостатньо добре пояснюю.

   — Ти намагаєшся здивувати мене, кажучи випадкові речі?

   — Найважливіше те, що ви повинні бачити різницю! Я б ніколи так не вчинила з чарівною дівчинкою! — Марія несамовито замахала руками. Це ж тисяча можливостей завести друзів.

   — Чарівна дівчинка? Ти маєш на увазі мене? — Арія підозріло подивилася на Марію.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now