Розділ 2: Шоста донька — Хлоя
Хлоя де ла Етвуд, шоста донька родини Етвудів, тримала своє довге чорне волосся у витонченій правій руці, вона звернула увагу на світло-фіолетовий об'єкт, що біг з боку будинку. На мить вона подумала, що це може бути лавандова фея, але, мабуть, ні.
— Маріє... Це ти?..
Хлої цього року виповнилося десять.
Дівчинка широко розплющила свої глибокі фіолетові очі.
Сьома донька – Марія, яка зазвичай не розуміє нічого з того, що говорить, прибігає, прямо до неї.
Вона не знає, що про неї думають інші члени сім'ї, але їй подобається чарівна зовнішність і невимушений характер Марії, і вона обожнює її настільки, що їй не боляче сказати про це в очі. Для Хлої Марія була єдиною цілющою силою в сім'ї Етвуд, лігві демонів.
— Ха-ха-ха-ха-ха... Ха-ха-ха-ха-ха-ха!!!
— Маріє, що з тобою, куди ти так поспішаєш?
Хлоя перестала зривати лаванду, наздогнала Марію і поплескала її по спині.
Хлоя, блискуча донька родини Етвуд, одразу помітила, що Марія стала іншою.
Вона уважно спостерігала за своєю молодшою сестричкою.
Хлої усього десять років, але вона вже вміє читати, писати й рахувати, а також чутлива до тонкощів серця.
Книжок, які були в домі, їй було замало, і вона намагалася по-своєму застосувати прочитане і використати у своєму повсякденному житті.
А ось Аарон не вміє ні читати, ні писати, ні рахувати. Хлоя була настільки геніальною дівчинкою, що жителі села сумнівалися, чи справді вона донька 'розумника' Аарона.
Марія відчула теплу руку Хлої на своїй спині, вдихнула і підняла голову.
"Сестричка Хлоя, шоста донечка, просто... красуня. Хоча це десятирічна дівчинка, але я відчуваю до неї дещо дивні почуття".
Це був все той же вільний розум Марії.
І тепер, коли вона мала японські спогади, знала.
Хлоя – винятково красива дівчинка.
Від неї відчувалася якась елегантність, від якої чоловіки, що її оточували, просто не могли відірватися.
Дивне відчуття, коли Хлоя, така файна дівчинка, одягає замацане робоче плаття. Це все одно, що одягнути костюм, який заважає рухатися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2
FantastikПовна історія містить 4 томи у яких разом 175 розділів. Старшокласниця Каннамі Мірія переродилася у сьому доньку аристократа. Оскільки вона вела жалюгідне існування, то мріяла про спокійне життя у другому вимірі. Однак вона потрапила в бідну аристок...