34: Марія проходить тест

12 1 0
                                    

Розділ 34: Марія проходить тест

Аарон, Алекс, Елла, Бонні, Робін і Жасмін були приголомшені несподіваною гостею. Марія також не розуміла, чому Амнезія з'явилася саме зараз.

   

   "Минуло вже два роки, з часом вона стає все красивішою". — Марія думала зовсім про інше.

Амнезія елегантно випросталася. Вона просто стояла, але від неї віяло розкішшю. Її багате вбрання було дещо недоречним у скромній вітальні Етвудів.

   — Пані Амнезіє, ласкаво просимо до нашого маєтку. Чим ми можемо вам допомогти? Прошу, сідайте. — Елла неодноразово вклонилася жінці і запропонувала присісти на стілець.

Амнезія захитала головою з важким виразом обличчя.

— Ні, дякую.

   — Так.. Як скажете. — Матінка застигла, все ще тримаючись за стілець.

   — Перш за все, хочу перепросити, що перервала вашу трапезу. — Амнезія вклонилася, приклавши руку до грудей.

   — Що привело вас на нашу територію? — Аарон витріщився на Амнезію.

Він навіть не підозрює, що вона є донькою високопоставленої особи. Якби це була лицарська баронеса в королівській столиці, до неї не ставилися б з такою ж повагою.

 Амнезія не здавалася стурбованою і кивнула.

— Я отримала рекомендацію священника і приїхала сюди, щоб провести відбірковий іспит для сьомої доньки родини Етвуд, мадемуазель Марії де ла Етвуд, до Королівської дівочої академії Адрашельм.

 У вітальні запала тиша.

Сім'я по черзі дивилася то на неї, то на Марію, ніби не розуміючи слів Амнезії.

   — Що?..

   — Ця мала…

 Аарон і Робін, застогнали. Решта членів сім'ї стояли з відкритими ротами. Сьома дочка, тьмяна, похмура і нездатна до будь-якої роботи, складає іспити до найпрестижнішої академії королівства. Навіть якщо слова мають сенс, вони не складаються в одне ціле.

Тишу порушила Елла, що сиділа на стільці.

   — Ох… пані, з усією повагою, та моя донька… Моя мила Марія з народження несповна розуму. Що б вона не робила, у неї все валиться з рук. У неї погана пам'ять — вона нічого не запам'ятовує. Вона ні про що не думає. Ось, яка вона.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now