Розділ 16: Співпраця
Арія розгубилася, коли раптом до неї підскочила Марія і допомогла їй утримати банер на плаву.— Що, чому ти?.. — думаючи, що якщо вона використає свою магію на повну потужність, то зможе сама, без сторонньої допомоги утримати банер. Оскільки Марія також використала свою магію, стався дисбаланс.
— Колихається!!
— З тої сторони нижче, ніж з цієї.
— Гей ви, постарайтеся нормально контролювати свою магію.
— Мала з хвостиками, сконцентруйся!Дивлячись на велике полотно, старшачки давали вказівки молодшим.
Старшокурсниці чіпляли різнокольорові стрічки, за якими можна було зрозуміти, що всі вони з різних гуртожитків.
Хай там як, якими б різними вони не були, усі думали однаково: “Не дайте впасти банеру до закінчення вечірки!”
До речі, зазвичай ті, хто тримають на льоту банери під час подібних вечірок, це другорічки з магічного факультету.
Через те, що Арія та Марія були першачками, старші студентки не на жарт зацікавились ними, тому, стовпившись, споглядали за ними.
— Аріє, лиши ліву сторону на мене! Фокусуйся на правій.
— Г-гаразд!..
Зрозумівши, що змагання між ними переросло в співпрацю, Арія миттєво пересунулася вправо.
— Аґх!.. Немає сил моїх! Аріє, попрацюй разом із нею та побий усі рекорди!
Арія кивнула Діані, яка дивилася на неї з краплею печалі в погляді.
Неважливо, працюють вони разом, чи ні, банер має бути втриманим на льоту, щоб зусилля старшокурсниць не були змарновані.
Думаючи про це, Арія вирішила повністю віддатися співпраці з Марією.
— Здається, у мене щось виходить. Як там моя магія?
— Знизь трохи вплив. Занадто сильна.
— Так точно, капітане!
“Га? Що за вимова? Не розумію її…” — контролюючи банер, Арія похитала головою, думаючи про своє. Вона не розуміла таких жартів, бо виросла в аристократичному середовищі.
Несподівано, ліва сторона трохи сповзла. Схоже, Марія щось магічила.
На вигляд, тримати банер на льоту виглядало легко, але насправді, це було набагато важче. Дмухаючи вітром за допомогою вітрової магії на лицьову і зворотну сторони прапора одночасно, вони повинні були зберегти прапор в красивій формі на довгий час.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2
FantastikПовна історія містить 4 томи у яких разом 175 розділів. Старшокласниця Каннамі Мірія переродилася у сьому доньку аристократа. Оскільки вона вела жалюгідне існування, то мріяла про спокійне життя у другому вимірі. Однак вона потрапила в бідну аристок...