Розділ 11: Мапа
Біля вежі гуртожитку, стояла Хлоя, у яскравому вбранні. Було видно, що вона чекає на когось.
Дівчаче серце затріпотіло, коли вона побачила свою любу Марію, які бігла так само як і тоді, лавандовими полями, недалеко від будинку Етвудів. Старша відчувала гордість за неї, що її сестра вступила до академії. Знявши маску байдужості, Хлоя тихо видихнула і м’яко всміхнулася, ловлячи погляд Маріїї.
Інші студентки “Аква Софії”, які стояли біля Хлої, голосно здивувалися виразу її обличчя. Вони пали перед її миловидною усмішкою. Хлоя, яка два роки підряд посідає перше місце з комерції, стала не на жарт популярною особою в академії.
— Старша сестро! — Дівча помахало рукою Хлої та застрибнуло до неї на руки в обійми. Вона відчувала себе щасливою, притуляючись до найріднішої людини.
— Маріє!.. Уявляєш, ми в одній групі!
— Ти навіть уявити не можеш, яка я щаслива через те, що ми мешкаємо в одному гуртожитку. Твоя популярність виросла. Це не завжди добре, тож я маю захищати тебе!
Марія підняла очі на Хлою, — Я повинна багато про що запитати тебе. Декан дав мені одну мапу…
— І я повинна багато про що запитати.. чекай, що? Яку мапу? Ти сказала “мапу”?
— Угу, — коли Марія набралася сміливості кивнути, усмішка Хлої зникла з обличчя, не залишивши й сліду.
— Ох… все не може бути настільки погано, поки це не щось пов’язане з демонами.
— Сестро! А як ти здогадалася?!
— Що!? Господи милостивий… Невже?!.. Любонько, прошу.. віднеси її назад йому. Прямо зараз.
— А що там… такого? — Хлоя завжди мала рацію, і дівча це розуміло.
Марія стурбовано подивилася на Хлою і відсмикнула руку, яка простягалася до торбинки з наміром витягти сувій.
— Тут забагато чужих вух. Бери мене за руку. Ми йдемо в кімнату.
— Угу, — Марія легесенько стиснула долоню сестри й попрямувала вперед.
Здавалося, усі погляди були спрямовані на них.
Старшокурсниці, що чергували біля воріт, радісно волали: Вітаємо вас із зарахуванням, Убивце Драконів! Ласкаво просимо до нашої академії!! Ви – Аква Софія. Наше світле майбутнє… та ще й молодшенька Хлої!!!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2
Viễn tưởngПовна історія містить 4 томи у яких разом 175 розділів. Старшокласниця Каннамі Мірія переродилася у сьому доньку аристократа. Оскільки вона вела жалюгідне існування, то мріяла про спокійне життя у другому вимірі. Однак вона потрапила в бідну аристок...