36: Результати

12 2 0
                                    

Розділ 36: Результати

Марія успішно склала письмовий іспит та пройшла співбесіду.

   "Думаю… я правильно відповіла хоча б на половину запитань".

Завдання охоплювали багато областей, які вона вивчала з Хлоєю, такі як історія королівства, географія, імена дворянських родин і закони.

   "Я непогано запам'ятовую важливу інформацію. Здається, я дещо розуміюся на основах. Але імен дворян було так багато, що я змогла запам'ятати лише основні прізвища і герби… аби тільки пані Амнезія прийняла іспит ". — Дівчинка нетерпляче чекала на результати. Їй сказали, що вона пройшла завдяки магії, яку продемонструвала екзаменаторці, та все одно хвилювалася.

  У той час, як вона сиділа на лавці та чекала, у неї різко забурчало в животі.

   "Аж крутить від голоду".

Амнезія, яка стояла подалі, тихо хіхікнула.

   "Якщо подумати, то ми прийшли сюди перед обідом. Я пропустила обід". — Марія дістала зі свого чарівного мішечка підсмажене м'ясо даболи та з хрустом відкусила кусінчик. — "М-м-м, смакота!"

Голод — найкраща приправа до будь-якої їжі.

Дівчинка кинула швидкий погляд на лицарку і невпевнено запропонувала їй скуштувати. Жіночі очі ніби вилазять з орбіт від одного погляду на мішечок, та згодом вона погоджується і бере запропоноване м'ясце. Амнезія відкусила шматок і радісно пробурмотіла, відчувши смак:

— Маріє! Чудове м'ясо!

 Деякий час вони сиділи пліч-о-пліч і гризли "курочку" гриль.

 У Амнезії також є молодша сестра того ж віку, що й Марія. Певне, згадавши про свою молодшу, жінка попестила дівчинку по її шовкому волоссі. Світло від гримуара освічувало церкву вночі. Це єдиний гримуар у селі. Схоже, це особиста власність священника.

   — Вибач за довге очікування. — Невдовзі лицарка вийшла з-за масивних дверей. — Результати прийшли.

Марія в очікуванні всього, чого можна, випростала спину.

   — Я пройшла?

Екзаменаторка поправила своє довге та блискуче біляве волосся та урочисто заговорила до дівчинки: — Сьома донька родини Етвудів, Марія де ла Етвуд… Найвищий з можливих балів за магічне випробування! Письмовий іспит — сто тридцять два бали. Співбесіда пройдена на відмінно. Іспити — складені!

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now