Розділ 10: Кабінет Джеймса
Марія підійшла туди, куди сказала викладачка. Позаду неї лунали радісні голоси нових студенток, які завершували свою класифікацію. Першокурсниці слідували за старшими, щоб переїхати до гуртожитку, який відповідав їхньому класу. Чотири різні класи – магія, лицарство, індустріалізація та комерція – змішувалися, обмінювалися привітаннями та розмовляли.
Марія озирнулася і видихнула.
“Хіба я ще ні з ким не подружилася?..”
Неохоче озирнувшись, Марія звернула увагу на чоловіка з покер фейсом перед підйомною платформою.
“Чоловік, відповідальний за підйомну платформу, хіба він не дивиться на мене як божевільний?..”
Чоловік був одягнений у фрак, він невисокий, близько метра п'ятдесят на зріст. Загалом у нього байдуже, кремезне обличчя. Він повільно відкрив рот.
— Я не сплю. Я керую ліфтом. Ти хто?
Марія була здивована тим, що він говорив так прямолінійно.
— Е, вибачте мені, я Марія. Можна зайти в ліфт?..
Він механічно киває і з брязкотом тягне срібний важіль підйомної платформи.
— Заходь.
— Я сіла, гаразд, бонжур аміґо.
— Я не знаю, що це означає. Я зайду за тобою.
— Так, так! — зрештою, Марія не вміла реагувати на надзвичайні ситуації.
За складною сріблястою огорожею повернувся шків, схожий на магічний інструмент, опустилася висхідна платформа, і огорожа з дзенькотом відчинилася.
Поки франт з байдужим обличчям дивився на неї, не кажучи ні слова, Марія швидко піднялася на підйомну платформу. Якщо потягнути за важіль, огорожа закривається, і підйомна платформа досить швидко піднімається. Огорожа близько двох метрів завдовжки, тож вона не впаде, але вона зроблена з металу з міфічним візерунком, і в ній є щілина, в яку вона може просунути руку. Це виглядає небезпечно, якщо просунути туди пальці.
Зрештою, коли вони піднялися на верхній поверх, пролунав дзенькіт, огорожа відчинилася, і важкі двері зсунулися вбік.
“Справді, чарівне місце. — ступивши на червону доріжку і зайшовши до кімнати, Марія побачила різноманітні магічні інструменти, розкладені повсюди.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2
FantasyПовна історія містить 4 томи у яких разом 175 розділів. Старшокласниця Каннамі Мірія переродилася у сьому доньку аристократа. Оскільки вона вела жалюгідне існування, то мріяла про спокійне життя у другому вимірі. Однак вона потрапила в бідну аристок...