18: Чарівний мішечок

23 2 0
                                    

Розділ 18: Чарівний мішечок

Марія допомагала Хлої на лавандовому полі.

 Коли вони залишилися наодинці, вона розповіла Хлої про те, що сталося вчора.

— ...Мені шкода, Маріє. Я думала про те, як з цим боротися, але не знала, що ви так швидко заручитеся. Я думала, що це буде після того, як буде певною мірою розв'язане питання з одруженням сестри Робін...

— Сестро Хлоє, не перепрошуй. Чи можеш ти знову поділитися зі мною своєю мудрістю?

— Так, так, звичайно. Я роблю це заради моєї маленької Марії. Я буду думати над цим, поки не згорить моя голова. — Хлоя взяла Марію на руки та професійно погладила її по голові.

 Селянин, який проходив повз, усміхнувся і вклонився їй, кажучи: — Ви так близько.

 Селяни були задоволені, коли Хлоя усміхнулася віддаленою усмішкою і пішла на східну сторону села.

— Цікаво, чи не сільські збори прискорили заручини? — Хлоя відпустила Марію і продовжила збирати лаванду.

— Збори?

— Так, двічі на рік обговорюємо, що купити у купців, або якісь сільські розбірки.

— А, так ось про які збори ти говорила.

 Вчора після того, як Марія подала сіль, Яруда років запитав: — А чи можна якось запросити пані Марію до нас додому? — Аарон був першим, хто запропонував це. — Ви збираєтеся порушити свою обіцянку?. — Наприклад, вона сказала Аарону: — Я удам, що не робила ніяких натяків на зустрічі.

 Яруда має сильний голос на території Етвуд, де проживає тисяча осіб.

 Аарон подивився з гіркотою, але похитав головою, несила протистояти спокусі дорогоцінної перцевої кам'яної солі.

— Меліє, чи переслідувала тебе сестра Робін?

— Так. Вона ущипнула мене за щоку і сказала, щоб я дала їй кам'яної солі, якщо знайду.

— Не хочу казати це рідній сестрі, але... у тебе збочена особистість.

— Так, це так. Це міна.

— Так, це міна.

 Оскільки Марія часто називала її "мінною жінкою", Хлоя також повністю засвоїла значення цього слова.

 Найголовніше пам'ятати, що найкращий спосіб отримати максимальну віддачу від свого автомобіля — це переконатися, що він знаходиться в найкращому стані.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now