8: Кабінет Аарона

24 3 0
                                    

8: Кабінет Аарона

Це була жахлива вечеря.

 Але все ж таки добре, вона я не наговорила нічого зайвого, що не загострило ситуацію.

 Для інших Марія – просто невиразна сьома донька.

 Досвід вечері ще раз підтвердив, що невиразна Марія – це велика перевага.

– "Діятиму, не панікуючи".

 Коли вечеря закінчилася, а груди здіймаються, Марія чистить зуби зубною щіткою з трави. Потім вона вмилася холодною водою у приміщенні для купання, що називається лазня.

 Від думки про те, що це могло статися взимку, у Марії по спині пробігли сироти.

 Якби вона поїхала в південне місто Хамануле, то могла б зайти у велику лазню, але на території сім'ї Етвуд таких розкішних і дорогих об'єктів не було. Як і селяни, вона підтирається лише взимку.

 Вона розповіла мамі, переодяглася в чисту сукню, висушила волосся і заповзла в ліжко.

"Сестра Хлоя має обробити лаванду. Схоже, що сестра Пенелопа, п'ята донька, теж допомагає. Четверта донька, сестричка Жасмін, весь час в'яже, напевно, через поганий зір. Друга дочка Робін, здається, допомагає своїй матері з м'ясом".

 Шоста дочка Хлоя, п'ята дочка Пенелопа – перероблення лаванди.

 Четверта дочка Жасмин – в'яже.

 Друга дочка Робін, мати Елла – м'ясо перероблення.

  Аарон, Алекс – підготовка до полювання.

 Ніхто не лягає спати рано в ті дні, коли місячне світло освітлює руки.

 Крім того, вони спалюють сало, щоб забезпечити мінімум світла.

 Тому всі, крім Жасмін, працювали в майстерні на задньому дворі.

"У Таллоу є запах, який затримується в моєму носі. Я відповідаю за лаванду, тому вона все одно краща, – пам'ятаю, як Хлоя сказала: Ми ніяк не могли використовувати елітні свічки".

 До речі, більшу частину м'яса коптять і продають.

 Це один з небагатьох товарів, який можна перевести в готівку з тією торговою партією, яка приходить двічі на рік, і ми не можемо його з'їсти поспіхом. Саме тому в супі так мало м'яса.

 Аарон, здається, думає, що якщо він буде більше полювати й ловити більше здобичі, то матиме більше грошей і стане багатим, тому він щодня неодмінно ходить до лісу. Однією з причин може бути бажання купити алкоголь за готівку. Однак, на жаль, попит на м'ясо не такий великий, оскільки воно є і на території барона Хансена, де він веде бізнес. Навіть якщо кількість збільшиться, їх просто викуплять. Аарон цього не розуміє.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now