15: Змагання

10 3 0
                                    


Розділ 15: Змагання

“Уґх, що це, в біса, за фрукт!? Він занадто гострий для людських смакових рецепторів!! Що за…” — Марія, яка тільки що розжувала фрукт, який люди намагаються максимально уникати в їжі, дістала зі своєї чарівної торбинки смажене м’ясо Даболи, і з’їла його зі сльозами на очах.

Їй здавалося, що з’ївши Даболу, цей жахливий смак заміниться смаком м’яса.

Срібноволосі сестри, Арія та Діана, були повністю шоковані видовищем. Дівчинка жувала Даболу ніби голодна мавпа, а Віолета, розважена таким розвитком подій тихо хіхікала.

І лише Хлоя з повною серйозністю бігала за водою.

— На наших землях немає пеперо, тому ти й не знала… бідненька.

— Ууу… дякую, сестричко. — ледве промовила Марія, беручи склянку.

“Це було жахливо. Я запам'ятаю це до кінця свого життя”. — подумала вона про себе і висунула язик, глибоко дихаючи, — “Йой, ну зараз краще…” — виглядала вона доволі… кумедно.

— Не віриться, що Її Величність нагородила це… дівча. Це якесь непорозуміння. — Діана поправляла своє волосся двома руками дивлячись на Марію.

— Чесно, я сподіваюся, що так воно і є. — Хлоя знову подивилася на дівчину. — Але це правда, що в Марії вроджений магічний талант. Ще два роки тому, коли я мала їхати на навчання, вона вже могла використовувати магію на рівні найкращих третьокурсниць магічного факультету. — Хлоя пригадала давно минулий час.

Звичайно, Хлоя знала, що Марія була набагато сильнішою за старшачок, не лише тому, що вона досконало опанувала телепортацію, можливість спостерігати за кимось за тисячі кілометрів і ще багато інших невідомих чар, але вона вирішила промовчати, аби уникнути неприємностей.

— Аби підняти в повітря банер, використовується магія левітації, чи не так? Марія добре володіє нею. Твоя сестра ніколи не переможе мою.

— Та кому не байдуже, добре володіє чи ні! Моя Арія однозначно здобуде перемогу! — промовила Діана, скрививши свої рожеві вуста. — Арія – гордість роду Ґрифітів. Її програш якійсь дурній дитині це щось із розряду невдалих анекдотів! Я правильно кажу, Аріє?!

— Га?.. А-а, так, звичайно, сестро. — раптово покликана Арія відірвала свій погляд від Марії та кивнула Діані.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now