Розділ 28: Від'їзд Хлої
Того вечора обідній стіл Етвудів жахливо виглядав. Хлої немає вдома, оскільки вона перебуває в церкві разом з Амнезією. Вона має від'їздити завтра вранці.
— Негайно приведіть Хлою! Я відправляю її до барона Гансена!
— Мала нахаба! Хай стережеться! Коли побачу… от я їй дам прочуханки!!! — Робін щосили гепала кулаком по столі.
Алекс невиразно пробурмотів собі під ніс щось на кшталт: — Моя маленька Хлоя… — з огидним виразом обличчя.
Елла, Бонні, Жасмін і Пенелопа мали змішані почуття з приводу того, що Хлоя самостійно вийшла в славне життя. У них все кипіло всередині, чому це були не вони, і чому саме вона?
— Ха! Зрозуміла вже!? Твоя сестричка зрадила тебе! Вона покинула тебе! Покинула! — в емоціях старша сестра кинула в Марію тарілку з тільки-но звареним супом.
"Гравітаційна магія!.. Ухиляння!" — Марія виглядала ошелешеною, але спокійно уникнула гарячої субстанції за допомогою своєї магії. Дівчинку не зачепило, та тарілка з шумом пролетіла повз неї та на підлозі розлилося липке місиво. Дерев'яна тарілка крутилася на підлозі.
— Дурна дитина! Вона більше не повернеться! Ти тепер сама! Сама-самісінька!!!
— Я складатиму іспит.
— Що?! Та що ти!.. Та ти!.. Ха-ха-ха!!! Маріє, ти, чорт забирай, просто сміховисько! У тебе немає ані грошей, ані розуму! І ти ще хочеш складати іспит!? Та ти ніколи туди не потрапиш!
— Ти, сестричко, також хочеш цього. Адже так? — Марія увірвалася в самі нетрі душі Робін, які вона вміло ховала протягом років.
Обличчя старшої почервоніло:
— Замовкни! Нахабна дурепо!!
— …Досить.
— Закрий ляду, мамо!
— Це дуже добре, що вона їде до Королівської Гавані. Вона може принести гроші в наш дім. Вона розумна дівчинка. Молитимемося, аби вона стала багатійкою, — утомлено промовила матінка.
"Як би ви всі в це не вірили, скільки б не молилися, сестра цього не зробить. Якби з нею щось сталося, що поворухнуло її бачення світу, вона б докорінно змінила цю вотчину… Але вона ненавидить Етвудів усім серцем і душею. Ох, я не побачу її аж два роки…" — Марія знову засумувала. — "Я більше не можу залишатися в цьому будинку", — вона повернулася спиною до присутніх і попрямувала геть.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2
FantasíaПовна історія містить 4 томи у яких разом 175 розділів. Старшокласниця Каннамі Мірія переродилася у сьому доньку аристократа. Оскільки вона вела жалюгідне існування, то мріяла про спокійне життя у другому вимірі. Однак вона потрапила в бідну аристок...