11: Універсальна магія
— Сестро Хлоє! Я володію магією!
— Що... Що за?..
Хлою переповнювали емоції й вона потягнулася до кола світла.
— Боже мій, Марія може бути чарівницею!.. Добре, добре, якщо ти практикуватимеш свою магію, то зможеш вступити до Королівської академії Адрашельм...
— Старша сестро Хлоє?
— Я хвилювалася, що моя мила Марія вийде заміж за якогось ідіота, поки мене не буде, і буде жити важким і болісним життям... Добре, добре, що ти можеш використати свою магію!
— Сестро Хлоє... Боже!
Хлоя обійняла Марію щосили.
"Я дуже рада, що Хлоя — моя сестра, і вона дуже рада мене бачити".
З професійним дотиком Хлоя погладила Марію по волоссю, а через деякий час відпустила.
— Тепер ми знаємо, що робитимемо. Через два роки після того, як мені виповниться дванадцять, я вступлю до академії. Якщо я пройду, то лицар королівського міста забере мене до неї. За два роки, які ти проведеш зі мною, ти старанно вправлятимешся у своїй магії. Ти будеш грати роль Марії в заціпенінні та пропустиш усе інше. Чим краще ти володієш магією, тим більше у тебе шансів вибратися з цього будинку Етвудів. Тільки не дай батькові й сестрі Робін знайти тебе.
— Так. Гаразд. Через два роки після того, як я піду, тобі виповниться дванадцять, ти таємно складеш вступні іспити до академії. Якщо дати батюшці 200 копійок, то він дозволить скласти іспит, коли розквітнуть бутони лаванди. Екзаменатор приїде на швидкому коні з Королівської Гавані. Скласти іспити можна у будь-якому віддаленому місці. Це єдиний спосіб офіційно покинути територію Етвудів!
— Зрозуміло!
— Нам варто буде провести повторне обстеження, щоб побачити, на якому рівні магії ти досягаєш успіху, і придумати, як прожити ці два роки без мене. О, Боже! Я хвилююся за тебе! Я не можу... залишити Марію на краю світу ось так на два роки!
— Я впораюся. Все добре, все добре.
Марія вже почала заспокоюватися, коли побачила засмучену Хлою.
Магія.Вона могла б бути чарівницею, такою, яка з'являється лише у фантазії.
— Не захоплюйся. Я ще не знаю, наскільки я зможу покращитися. І...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2
FantasíaПовна історія містить 4 томи у яких разом 175 розділів. Старшокласниця Каннамі Мірія переродилася у сьому доньку аристократа. Оскільки вона вела жалюгідне існування, то мріяла про спокійне життя у другому вимірі. Однак вона потрапила в бідну аристок...