2: Оцінка Джірнітри

19 3 0
                                    

Розділ 2: Оцінка Джірнітри 

Першою заговорила королева, коли побачила дракона.

   — Я гадала, ти покажеш нам його голову…

    — Хе-хе… Я одразу його в торбинку перенесла!..

Королева легенько кивнула головою, подивилася на Джірнітру, а потім на Марію.

   — Маріє, я куплю його в тебе.

   — Га?! Я планувала продати його в місті…

   — Йойки, Маріє! Якщо ти виставиш його на продаж десь на базарі, люди розвіють паніку. Не забувай про це. — Королева розсміялася, наче почула найсмішніший анекдот у своєму житті.

Атмосфера в залі потеплішала через веселий настрій. Королева Куш'ян була маніячкою у питаннях людських ресурсів. Вона призначала людей будь-якого статусу, аби тільки вони приносили користь королівству. Вона заснувала жіночу академію, щоб талановиті жінки могли вільно працювати. Оскільки в королівстві дуже бракує чарівників, такі чарівниці, як Марія, радо вітаються.

Однак вона ще не усвідомлює того, що дівчинка — інакша.

   — Гм… Маєте рацію! Я не подумала про це. — Дівчинка засміялася і зашарівшись почухала голову.

Перша леді королівства Адрашельм розслабилася і всміхнулася до Марії.

   — З такої туші вийде багато матеріалів. На шкірці також є чимала кількість магічного каменю. Скарб підійди-но. Треба твоя оцінка.

З такого великого тіла вийде гарний матеріал. На епідермісі також є чимала кількість магічного каменю, що прилип до шкіри. Оцінники, сюди.

   Кілька людей, схожих на фінансистів, вискочили та почали щось занотовувати. Їхні очі повністю позначені золотими монетами. На обличчях у всіх був такий вираз, що якби це не була авдиторія, то всі вони хотіли б підійти ближче і побачити Джірнітру. У суворих лицарів, що охороняли двері, свербіло в серці.

 Амнезія, з іншого боку, відчувала полегшення від того, що її ніхто не звинувачував.

 Вона відчуває, що втратила ціле життя через дивну поведінку Марії.

   — Марія, правильно? — До дівчинки звернулася жінка, схожа на королівську гвардійку-чарівницю, яка раніше вже висловлювала свою думку королеві.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now