8: Дівчинка

17 3 0
                                    

Розділ 8: Дівчинка

Марія молилася намагаючись не думати ні про що інше, щоб не заважати магії.

   "Троянда ось-ось зацвіте, але чому вона так виглядає?.. Я б таки хотіла лаванду Аква-Софію, як у Хлої".

Стебло підросло і утворило на кінчику тремтячий бутон, Марія напружилась. Бутон тремтить, наче він в скруті, наче не в змозі оцінити підсвідомість Марії. Стебло, що підтримувало бутон, зігнулося і затряслося з боку в бік.

   "Чи перетвориться воно на троянду? Гадаю, мені краще помолитися як слід… гаразд! Хочу блакитну лаванду… блакитну лаванду Аква-Софію…" — Марія уявила світло-блакитну лаванду, такого ж кольору, як стрічка Хлої.

Лаванда, відома як Аква-Софія, – це особливий вид лаванди, що росте в дикому вигляді на східному узбережжі королівства Адрашельм і цвіте в морі біля піщаних пляжів. Це єдиний вид лаванди, який цвіте аквамариновими кольорами в усьому королівстві. Зростаючи в родині Етвуд, в оточенні лаванди, лаванда несподівано для себе захотіла приєднатися до символічного класу.

   — Троянда!

   — Біла лілія!!

   — Біла лагуна!..

Навколо лунає звук бутонів, що з тріском розкриваються, і визначаються класи дівчат.

Особливістю "Насіння мрій" є те, що, попри поділ на відділення магії, лицарства, промисловості та торгівлі, класи поділені на чотири рівні частини в кожному відділенні.

Марія заплющила очі на кілька десятків секунд, її підборіддя зморщилося у формі сушеної сливи, і помолилася.

Бутони перестали вібрувати, і почувся плескаючий, дзвенячий звук.

Злякано розплющивши повіки, вона побачила, що на горщику розквітає яскрава світло-блакитна лаванда.

У той час як у сусідніх студенток академії було по одній квітці, Аква-Софія Марії розквітла цілим гроном. Дівчинка, що сиділа поруч із нею, зі сріблястим волоссям з двома хвостиками, злякано витріщилася на неї. Її рослина в горщику мала яскраво-червону троянду.

   — У мене вийшло!.. Аква-Софія. — Прошепотіла Марія і сильніше стиснула кулаки.

Тоді більша частина старшокурсниць, які спостерігали за Марією, розчаровано відреагували, а дівчата зі світло-блакитними стрічками, класу "Аква-Софія", вигукнули: "Вбивця драконів – "Аква-Софія"!" — почувся дівочий голос.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now