14: Срібноволосі сестри

10 2 0
                                    

Розділ 14: Срібноволосі сестри

Вони вирішили закрити тему з мапою і поговорити про щось інше. Тепер вони говорили про Марію.

— Ві, Маріїна сила доволі… неординарна, запам'ятай це. І їй також бракує здорового глузду. 

— Хм… 

Після цих слів Хлоя поклала свою руку на плече молодшої сестрички і насупилась. Вона виглядала схвильованою.

— Хто б міг подумати, що це дівча вбило самого Джірнітру… охх, я так хвилююся за тебе, що аж відчуваю, як моя шкіра блідніє!

— Ммм… Сестричко, я не розумію чому б тобі за мене хвилюватись! Цей дракон не був таким вже й сильним, тож це нічого. Наставниця сказала, що я добре контролюю свою магію. У мене вийшло перемогти його, бо він був ослабленим. — Марія, як завжди говорила безтурботним голосом.

Насправді Джірнітра був у повному розквіті сил, живучи в найкращій формі, але Марія не відчула якихось труднощів, тому, їй здалося, що він був не в найкращому стані…

— Тепер я усе зрозуміла. Не дуже, пхах.

Віолета кивнула головою з легкою усмішкою. Вона про щось думала.

Їй не вірилось, що ця мала, яка сиділа перед нею з набитим ротом спагеті могла самотужки перемогти могутнього дракона Джірнітру.

— До речі, яку магію ти використала, аби перемогти його? — запитала Віолета.

— Хм… Дай-но подумати… — спершу ковтнувши їжу, сказала дівчинка.

Узявши серветку до рук, Хлоя підтерла ротик Марії від харчів.

— Дякую, сестричко. Я використовувала котячий бар’єр, магію бабаху та вітряні леза.

— Котячий бар’єр? Магія бабаху? Це ще що таке?.. — Вона сиділа з відкритим від шоку ротом. Віолета була одною з трійки найкращих чарівниць академії, але ніколи не чула про таку магію до цього моменту.

— Ага. Я заблокувала його атаки своїм бар’єром у формі кота і відкинула йому у відповідь. Типу, атакувала його, його ж зброєю, отак. Після цього я зробила бабах на його шиї, нуу, спрямувала туди магію, і вона вибухнула там. Я навчилася фокусувати силу на якійсь одній частині, тому вона наносить більше шкоди моїм ворогам! Було тааак голосно!! Я аж оглухла! — із захопленням пояснювала Марія.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now