Розділ 33: Несподівана гостя.
Елла поглянула в Маріїні очі.
— Влітку, коли приїдуть купці, ти отримаєш листа, тож зможеш жити в Хамануле вже восени. Не мовчи.
— Так.
Елла сказала це і повернулася на кухню.
"Влітку значить… Навесні я маю піти до академії, тож зі мною все повинно бути добре"
В основному, дворяни залишаються розбиратися між собою, але до учениць Жіночої академії ставляться як до васалів Її Величності Королеви.
"Так, сестрі Хлої не дозволено мати заручини, які вирішили її батьки. Ось чому старша сестра Хлоя не проти, чи не так? Гаразд, гаразд, немає проблем. Мене приймуть, і я попрощаюся з цим будинком. І було б дуже клопітно знову підробляти лист про заручини". — Марія подумки кивнула головою. — "Ех, хотіла зробити мамі подарунок, але, гадаю, не варто".
Марія думала зробити подарунок Еллі до того, як вона поїде. Вона була байдужа, але зрештою відчувала себе зобов'язаною. Після інформації, що вона одружується зі стариганем Гансеном, вона повністю втратила почуття до Етвудів.
"Нарешті я можу залишити дім без жодних турбот!.." — Марія вирішила дивитися на ситуацію з позитивного боку. — "Я віддала священнику гроші за іспит і показала кілька магічних прийомів. Його здивування було варте того. Тепер залишилося лише чекати. Десь приблизно місяць?.. Сумую за сестрою!"
Легкій самотності протистояло сліпуче майбутнє. Незабаром до вітальні увійшли Аарон, Алекс, Бонні, Робін і Жасмін. Хлої та Пенелопи вже не було, і повітря за обіднім столом стало холоднішим, ніж раніше. Елла і старша дочка Бонні подавали вечерю.
"Прошу… ще теплий, тільки-но приготований суп, м'який чорний хліб, польові квіти. Мадам…" — Марія намагається відволіктися, влаштовуючи мозковий штурм у стилі пікантного дворецького.
Сушене м'ясо роздали всім, окрім Марії.
— Смачного. — Сказав Аарон і відкусив шматок м'яса.
Здається, у володаря мізків поганий настрій через відсутність результатів полювання.
Елла, Бонні, Робін і Жасмін пробурмотіли молитву і почали їсти.Алекс, щось бурмоче і відсьорбує трохи супу. Він дивиться на Марію. Його тьмяне руде волосся і веснянкувате обличчя моторошні.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2
FantasiaПовна історія містить 4 томи у яких разом 175 розділів. Старшокласниця Каннамі Мірія переродилася у сьому доньку аристократа. Оскільки вона вела жалюгідне існування, то мріяла про спокійне життя у другому вимірі. Однак вона потрапила в бідну аристок...