29: Життя самітнє

19 1 0
                                    

Розділ 29: Життя самітнє

 З моменту від'їзду Хлої до Королівської Гавані на території родини Етвудів заговорили про Марію.

 Вони думають, що Хлоя поїхала в Королівську Гавань, аби допомогти Етвудам, і що вона вийде з глушини, в якій опинилося село.

"Вони справді вірять у це".

 Сьогодні теж дуже смачна курка-гриль.

 Селянам дуже шкода, але і я, і Хлоя їдемо в дівочу академію, щоб втекти з цього села.

"Тепер, коли я закінчила навчання магічних маніпуляцій, що мені робити?"

Тепер, коли улюбленої сестри не стало, почалося життя суперсамотності.

"Магія циркуляції… магія гідролокатора!"

— Хлої ніде немає? — Марія шукала Хлою за допомогою пошукової магії й відчувала себе самотньою. Хлої тут немає. Це ж очевидно. Замість неї вона знайшла свого Алекса, і змусила його багато вигадувати за допомогою магії ковзання.

"Наставниця, мабуть, спить".

 Дві третини дня Титанія лежить, стуливши очі.

"Гаразд, поставлю собі дві мети на найближчі два роки: відточити магічні маніпуляції відсьогодні, і підготуватися до смаженини, яку можна буде з'їсти".

— Чарівний мішечок, дістань-но аркуш паперу і ручку, — Марія дістала аркуш та ручку і записала свої цілі.

 Магія № 1: освоєння магії перенесення.

 Магія № 2: для досягнення стовідсоткової роботи магічної сили.

 М'ясо-гриль №1: знайди смачне м'ясо.

 М'ясо-гриль №2: розробка соусу для м'яса-гриль

    М'ясо-гриль №3: створення спеціального обладнання для готування.

"Дивно, що в королівській столиці немає ресторанів, що спеціалізуються на м'ясі-гриль".

 В результаті розпитування Амнезії про ситуацію з харчуванням в Королівській Столиці з'ясувалося, що ресторанів, які б спеціалізувалися на цьому немає. Немає суші-ресторанів, немає ресторанів шабу-шабу.

— Те, що є — це ресторани французької кухні, де батон є основною їжею.

 Ресторани, де подають м'ясо на грилі, звичайно, існують. Але м'ясо, яке можна їсти на грилі в іншому житті — це справжня насолода. Вона хоче їжу такої якості. Марія ніколи не зможе забути гармонію ніжного соусу та м'яса, приготованого на грилі.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now