6: Друга донька - Робін

30 3 0
                                    

6: Друга донька — Робін

Марія повернулася до будинку сім'ї Етвудів, який за розмірами нагадував пансіонат для літніх людей. Вона зайшла на задній двір, щоб віддати зібрану лаванду і помити руки з Хлоєю.

 Біля входу поставили вмивальник, який качав воду з криниці. Правило таке, що сьома донька – Марія, шоста донька – Хлоя і п'ята донька – Пенелопа користувалася найменшим з трьох.

 Велика ванна в кінці була заляпана брудом і кров'ю.

— Ця кров і бруд — з полювання? Якщо так, то схоже, що Аарон ним скористався.

— Так, витрися, якщо забруднишся.

 Марії було трохи ніяково, що Хлоя поводилася з нею, як з дитиною, але вона з вдячністю прийняла запропонований їй рушник для рук.

Хлоя, яка спостерігала за цим зі звуженими очима, присіла на півслові та наблизила обличчя до вуха Марії.

— Маріє, після того, як ти поїси, лягай спати. Я розбуджу тебе, коли кабінет твого батька спорожніє. Гаразд?

 Серце Марії підскочило від слів Хлої.

— Гаразд.

— Хороша дівчинка. Не говори багато, інакше сестра Робін неправильно зрозуміє. Будь такою ж спокійною, як і раніше. Ти можеш це зробити?

— Я спробую.

— Ти мій ангел, Маріє.

 Коли Хлоя почала струшувати воду з рук, з-за її спини почав лунати звук плескання в долоні.

 Плеск-плеск-плеск

 Ще раз пролунав плеск. Цей звук нагадував грізний ляпас.

 Коли Марія подивилася в бік, вона побачила жінку, яка стояла в дерев'яному коридорі, схрестивши руки, ніби хотіла поговорити про щось.

"Робін!"

 Дев'ятнадцять років, напівдовге чорне волосся, великі очі та кирпатий ніс, це може свідчити про сильний характер. Її обличчя і фігура були добре сформовані на перше враження, але відчувалася аура неприступності й відчуття, що вона знаходиться на межі істерики. Вона є другою донькою, і вона нещодавно повернулася до сім'ї.

"Коли дивишся на неї ось так, то аж лячно стає!.."

 Вона нагадала Марії пліткарку з її підробітку. Вона була такою людиною, яка могла облити брудом будь-якого співробітника, незалежно від того, хто це був, і вона була трохи придуркуватою. Вона трималася від неї якомога далі та доживала свої дні, тримаючись на відстані.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now