Минув тиждень відтоді, як навчання "Титанії" стали переважно аудиторними.
Марія була у своєму читальному залі, практикуючи свої магічні маніпуляції.
Урожай лаванди закінчився, і в саду готували щорічне чудове варення.
Голос Робін лунав гулом, коли вона роздавала інструкції селянам.
— "Циркулюй із зображенням магічної сили, що розтікається по комірках. Магія — це образ. Зображення — це магія. Воно тісно пов'язане з розумом. Поруч з клітинами, розум також оповитий магічною силою. — Як тільки ти опануєш маніпуляції з магією, ментальна магія вже не працюватиме". — Титанія навчала Марію подальших етапів тренувань, щоб стати сильною в ментальній магії. Проти чого саме ми боремося? Ніхто не знає.
— Фу-ух…
— "Дихання також важливе. Глибоко вдихнути й довго видихати. Повторюй це знову і знову".
Нехай розум покриється магічною силою.
Посилати магічну силу в "серце", яке не має реальності — це теж був образ.
Марія уявила собі рожеве серце в центрі грудей і почала циркулювати магічною силою.
— "Один вдих на 15 секунд. Зроби це сорок разів. У тебе є десять хвилин на сет"
— "Фух… Добре".
Марія закінчила один сет і відкинулася на спинку стільця.
Під крики Робін з саду, що лунають на задньому плані, вона згадує уроки Титанії.
— "Учителька розповідала мені казки з цього світу. Подібні казки мають історії на кшталт історій Омусубі Корорін, історій Урашіми Таро та інших світів".
Зусилля Титанії, спрямовані на те, щоб виховати Марію хорошою дівчинкою, очевидні.
Не підозрюючи про почуття своєї наставниці, Марія думала про власну мрію.
— "Відшукати чудових друзів. Жити життям, в якому можна їсти все, що завгодно, але тільки м'ясо на грилі. Я не знаю, що б я робила з магією. — Здається, в столиці є ресторан, який спеціалізується на м'ясі, і я хочу мати достатньо грошей, щоб туди піти". — Марія відчула у відповідь, що її мрія буде реальною, коли вона стане чарівницею.
— "У майбутньому я також хочу допомагати старшій сестрі Хлої з її бізнесом. — Допомагатиму магією". — Марія вважає себе звичайною чарівницею.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2
FantasíaПовна історія містить 4 томи у яких разом 175 розділів. Старшокласниця Каннамі Мірія переродилася у сьому доньку аристократа. Оскільки вона вела жалюгідне існування, то мріяла про спокійне життя у другому вимірі. Однак вона потрапила в бідну аристок...