38: Сім'я, яка не вірить в успіх

14 3 0
                                    

Розділ 38: Сім'я, яка не вірить в успіх 

 Родина Етвудів зібралася в церкві та завмерла, побачивши дівча. Те, як вона була одягнена, робило її схожою на іншу людину. Всі присутні дивляться на Марію різними очима. Лише Жасмін, четверту доньку, не взяли до церкви.

   "Що ж мені робити?.. Чи варто прикинутися дурненькою?" — Дівчинка вирішила перемикнутися на образ непримітної сьомої доньки, який вона успішно тримала чотири роки.

Атмосфера була такою, ніби зараз хтось знепритомніє, а Робін почне волати. Та на щастя, ініціативу на себе взяла Амнезія: — Маріє, твоя матір прийшла до церкви, тому що хвилювалася за тебе. Тебе не було вдома цілу ніч. Я сказала їй, що ти склала всі іспити й пройшла до Королівської дівочої академії. Через деякий час, зібралися й інші твої родичі. Ти попрощалася з лісом?

   — Так, пані Амнезіє.

Амнезія дізналася про ситуацію в родині з перших вуст. Вони не були тими людьми, які б раділи її успіху. Лицарка одразу дала зрозуміти, що Марія поїде до Королівської Гавані. Навіть добродушний священник активно кивав головою на підтвердження усіх її слів.

Робін зробила два кроки вперед і заволала:
— Вона пройшла? Ця мала пройшла?! — Дівчина вмить стала червоною, як помідор і сильно стиснула щелепу, ймовірно, через гнів. — Гм! Не вірю! Хлоя дала хабаря! Та мала нічого така, напевно продалася якомусь чоловіку, а потім відіслала гроші тобі! — Роздратований голос Робін лунав всією церквою.

Від несподіванки, священник аж підскочив:
— Молода пані, прошу вас бути тихішою. Майте повагу до старших!.. — не те щоб голосно, сказав він.

   — Відповідай! — Робін люто тупнула ногою.

Решта членів родини не могли звинувачувати Робін у наклепі, тому, що не мали уявлення, як та непримітна та дурненька сьома донька могла скласти хоч один іспит.

Амнезія підняла свої світлі брови:
— Ще смієте насміхатися з Її Величності Королеви?! Королівська академія для дівчат оцінюється на основі неупередженості та справжньому рівні знань абітурієнток! Якщо когось визнають у хабарництві або іншій дурниці, йому одразу переріжуть горлянку! — Вона є графинею, яку ніхто не посвятив у лицарки. Сильний дух Амнезії відлунював у церкві.

   — Робін, я б воліла, аби ти не ображала так мою старшу сестру Хлою. — Марія теж трохи розсердилася. — Неможливо, аби Хлоя мала щось спільне з брудною справою.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now