37: Подарунок наставниці

12 3 0
                                    

Розділ 37: Подарунок наставниці

Ранок наступного дня.

   — Наставнице? — Коли вона відкинула ковдру і роззирнулася, то побачила, що Титанії поруч немає.

 Вона прокинулася раніше, що було незвично. Дівчинка вийшла зі спальні, вмилася на кухні, використовуючи магію води, і почистила зуби зубною щіткою. — Гарна погода. — Коли вона закінчила чистити зуби і вийшла на подвір'я, то помітила наставницю. Вона сиділа на пеньку і приймала сонячні ванни. — "Всі ельфійки такі красуні?"

Маріїна наставниця була найсправжнісінькою красунею. Скульптурний профіль, гострі вуха. Волосся платинового блонду.

   "Вона як завжди".

Сорочка Титанії відкривала гарний краєвид на її витончені ключиці і шию. А поділ спідниці задертий догори. Побачивши звичну наставницю, Марія відчула неабиякий спокій і з полегшенням зробила видих.

   — Наставнице, доброго ранку. Як вам погода?

   — Коли ти позіхаєш, виглядаєш справжнісінькою дияволицею.

Марія хіхікнула, знайшовши це кумедним.

   — Хі-хі, більше не позіхаю!

На збентежений погляд Титанії дівчинка відповіла привітною усмішкою. Ельфійка підійнялася і з мугиканням обійняла дівча. Всміхаючись, учениця поправила одяг своєї наставниці і поглянула на неї зіщуленими від хіхікання очима.

   — Маріє. — Титанія опустила свої глибокі очі на дівчинку. — Вітаю. Я бачила твої результати через кулю.

   — Дякую, наставнице! Усе завдяки вам!

   — Це очевидно, що ти пройшла. Адже ти моя учениця! Не варто дякувати.

Перше, що спадає на думку, якщо побачити їх разом, це не тільки те, що вони рідні, а ще й нероздільні. Глибокі фіолетові оченята перетинаються з поглядом Титанії. Титанія звузила очі, ніби споглядаючи за своєю єдиною та найулюбленішою донечкою і міцно обійняла її.

   — Бережи себе, Маріє.

   — Наставнице…

Титанія для Марії ці кілька років була не лише тою, яка навчала її магії, а люблячою ненькою, сестрою і подругою. Для дівчинки вона була особливою. Цей лісовий будиночок вона не забуде ніколи, адже це її дім.

Я переродилася і почала нове життя в іншому вимірі, як сьома донька ТОМИ 1-2Where stories live. Discover now