KARMAŞIK

524 9 1
                                    

Gözlerimi açmak istiyordum ama açamıyordum gözlerim kapalıyken bile nasıl başımın döndüğünü anlatabilirim size? Gerçekten gözlerim kapalı ve ben başımın döndüğünü yine hissediyorum ve çok kötü bir his bir an önce geçsin istiyordum. Bir dakika!! Ben ben bayıldım mı? Nasıl olur? en son ben oda kapı uzanmak ve sonra biri beni tuttu.
Biri?
Gözlerimi hızla açtım ve gördüğüm tek şey karşımda dizili dört adam. Kafamı hissetmiyorum. Başım başım çok dönüyor ama daha önemlisi ben neredeyim?
"Abi kızı nasıl konuşturalım kendine geldi belli"
"Dur Hasan tamamen bilinci yerine gelsin ondan sonra bakacağız bu Küçük kızın durumuna"
Küçük kız?
Onu bana mı söylüyorlar? Allah'ım lütfen kâbus olsun lütfen balkonda uyumuş olayım lütfen bir yerim açıkta kalmış olsun lütfen lütfen..
"Bence içinden konuşmayı bırakmalı ve benimle konuşmalısın"
Zorlukla yutkundum cevap vermek istemiyordum korkuyordum ve bu rüya değildi.
"Konuşman için saniye falan mı tutmalıyım?"
İnat ettim işte konuşmayacağım biri bana bu saçmalığı açıklayana kadar konuşmayacağım.
"Bak ben oyun oynayacak yaşı çoktan geçtim anladın mı? Ya konuşursun ya da bir daha hiç konuşamazsın duydun mu beni?!!!?"
Öyle bir bağırdı ki kulaklarım artık iç sesimi bile duymayacak hale geldi. Ve artık konuşmam lazımdı ama ne diyecektim
"Si-siz kimsiniz? Benim ne işim va-var burada?"
"Biz kim miyiz? Biz kim miyiz?!! Öldürün şunu oyun oynayacak vaktimiz yok çocuk parkı değil burası"
"Durun nolur! Ben hiçbir şey an-anlamıyorum lütfen"
Korkudan ağlıyordum öldürün şunu ? Bu nasıl cümle Allah'ım onu benim için mi söyledi ben ben ona naptım?
"Yalvarırım dur-durun"
"Öldür Hasan!"
"Sen istersen çık abi hallederiz"
"Yalvarırım durun ben lütfen yapmayın"
"Konuş o zaman konuş!!"
Yine o bağırması ile kulaklarım bir kez daha duyma işlevini kaybetti korkudan sadece ağlıyordum başka elimden bir şey gelmiyordu.
"Ne-ne konuşayım?"
"Hasan vur"
Çıkardığı o silah ile tam karşıma geçti ve kendisini şuan çok net görüyordum. Hasan olan kişi 1.90 boyunda, vücudu atletik, saçı kısa sakalsız,yeşil gözlü ama gözü ölüme bakan cinsten. Duruşu bile birini korkutmaya yetecek durumda. Sadece üç saniyedir karşımda duruyor ve silahı tam bana doğrultmuş vaziyette.
"Hasan neyi bekliyorsun?!!?"
Yine çok bağırdı yine ses telleri de zarar görmüyor benim kulağım ağrıyor sesinden o daha çok arttırıyor kapatma tuşu yok mu acaba? Ne saçmalıyorum öleceğim şuan. Sadece acı acı Hasan'a gülümsedim ve o ses emniyeti açtı ve tetiği çekti ..

SİYAH SATIR (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin