GERÇEK

160 3 0
                                    

Dizlerin karnında uyurken
Başucunda durdum
Seni seyrettim
Narçiçeği bir gülümseme dudaklarında
Kar beyaz masumdun
Elini tuttum
Saçlarını okşadım
Öptüm usulca nefesinden
Uğruna ölünür sevda kokusu
Denize geri dönen çakıl taşlarıydı
Kalp atışların ...
Yanına kıvrıldım
Uyudum bende

Üstümüzde aşk rengi, saçlarının sıcaklığı
Yüreklerimizde yıldız yağmurlarından kristaller
Kar beyaz masumuz
Düşlerimizden nehirler geçiyor
Nehirlerden düşlerimiz
Dizlerimiz karnımız da uyuyoruz ikimiz
Oysa biz bir aşk tapınağıyız artık
Farkında değiliz...

🔗

"Aras bak bu yaptığın ne kadar doğru? Tanımadığın bir kızı nasıl evine alırsın? Gazeteye manşet olmuşsun sen farkında mısın oğlum ne sikim yiyorsun sen!?" Onur'un sesi biri bu sesi kesebilir mi gerçekten duymak istemiyorum.
"Senin için ne kadar tehlikeli gerizekalı mısın amınakoyayım öldürseydin kızı zor mu geldi bunu yapmak? Haha duyanda hiç birini öldürmedi sanacak değil mi? Bana bak gerizekalı ya kendine gelirsin ya gelir o kızı ben oradan çıkarırım cehennemin dibine gönderirim." Sadece hırsla ona döndüm o kıza kimse dokunmayacaktı. Ümit bunu yapmıştı.
"Ümit ölmedi Aras kızı ne sikim tutmaya devam ediyorsun? Kıza niye öldü dedin lan ahmak adam! Şimdi aklımı kaçıracağım ya da seni burada ben öldüreceğim." Evet Ümit. Ümit ölmedi. Pek hasar almamıştı kafasına dikiş atmışlardı. Ama benim ona verdiğim hasardan dolayı bir süre hastanede yatması gerekiyordu. Bir kadına ne cüretle dokunur. Benim kadınıma nasıl dokunurdu o?
Benim kadınım
"Baksana lan bana gerizekalı sikime mi laf anlatıyorum!?!?" Onur kes sesini artık bir rahat bırak beni gerçekten ben duymak istemiyorum kızın yanına gitmek istiyorum. Biraz içmeye gelmiştim ne götünü yırtıyorsun burada.
"Kız kendini öldürecekti ne güzel iyilik meleğimi kesildin lan?!? Ne bok yemeye kurtardın. Bana bak oğlum o kız Kaya'dan biriyse seni sikerek öldürürüm duydun mu beni !!?" Değil işte Onur değil o kız Kaya'nın bir parçası değil alakası bile yok. Sahi kız. Alçin. Ne kadar güzeldi öyle. Şuan hastanede yatıyor herkes onun yanında. Hastaneyi kapattım onun için. Kimse onu rahatsız etmeyecek. Bende biraz içip yanına gideceğim onu yalnız bırakmayacağım. Yusuf uyandığını söyleyecek ve ben onu uyanırken göreceğim.
"Ya Aras amınakoyayım ne oluyor sana sen kendinde misin?!?"
"Evet."
"Ya siktir git oğlum şuradan elimden bir kaza çıkacak."
"Yiğit'te Marmara üniversitesinden mezun olmuştu değil mi?"
"Ne alakası var konunun bunla amınakoyayım Yiğit'in mezun oluşunu ne yapacaksın sen Aras senin derdin ne piç kurusu!!?"
"Soruyorum amınakoyayım cevap verecek misin artık bana!?"
"Evet oradan mezun oldu ama ne alaka şuan?"
"Kız orada okuyormuş Yiğit tanıyor olabilir mi kızı?"
"Sanane kızdan gerizekalı şuan tek sorun bu mu? Kızın okuduğu okul mu? İstediğin zaman erişme yetkin var sor soruştur aptal mısın sen Aras!?"
"Bunları zaten biliyorum istediğim şey kızın nasıl birisi olduğu." Evet öğrenebilirim istediğim her şeye ulaşabilirim ama onu tanıdığım insanlardan duymak istiyorum. Tanımadığım kişilerin ağzından o kızla ilgili bir söz duymak istemiyorum. Aksi halde hepsini öldürmek zorunda kalırım.
"Bak kardeşim tamam güzelce konuşalım. Ne yapmaya çalışıyorsun? Lütfen bak soruyorum güzel bir şekilde rica ediyorum bana somut bir cevap ver arkanda duracağım. Neden o kız senin yakınında? Neden ona Ümit'in öldüğünü söyledin? Niçin onu bırakıp göndermedin? Madem kıza inanıyorsun bırak gitsin. Korkusundan kimseye bir şey anlatamaz anlatsa da inanmaz kimse ona. Sürekli izlerdik bir şey yapacağı zaman kaldırırdık ortadan. Bu kadar zor değil biliyorsun. Tekrar soruyorum neden?" Onur ben bile bilmiyorum neden yaptığımı neden üzerime geliyorsun? O an çocuklardan Ümit'in öldüğünü söylemesini istedim. Gerçeğin peşindeydim. Ama kızın gözünde ki korku bambaşkaydı. O kız şans eseri oradaydı. O gözleri toprak görsün istemedim. Vücudu pislik içinde olsun istemedim. Onu korkutup ona istediğimi yaptırmak istedim.
Ama gözleri benim onun her istediğini yapmamı sağladı.
Onu tehditle yanımda tutarım diye düşündüm. Benim piyonum olurdu ve Kaya'yı ortadan kaldırırdım onun sayesinde. Kızı kullanırdım kız her istediğimi yapmak zorunda kalırdı. Ben kızı Kaya'nın inine sokardım kız benim için haber topu olurdu. Ama yapamadım hiçbirini yapamadım. Ben kızı öldürmedim ama kız kendini öldürdü. Belkide ölmüştür. Yusuf hâlâ haber vermedi bana. Kafamı dinlemek için gelmiştim Onur kafamı sikip bırakmıştı.
"Aşık mı oldun ilk görüşte?" Bu sorusuna kafamı öyle bir çevirmiştim ki Onur kahkaha atmıştı. Resmen benimle dalga geçiyordu. Masanın üzerinde duran viski bardağına yenisini doldurup anında kafama diktim. Hiçbir şey söyleyemedim. Nedenini bilmiyorum kahretsin neden ben konuşamıyorum.
"Ünlü iş adamı Aras Ovanlı aşık oldu hemde ilk görüşte şok şok şok hahaha gazeteye ne manşet olur değil mi gerizekalı kucağında ki gizemli kadına aşık olduğunu itiraf eder misin sayende çok kişi para kazanır." Onur'un kafasına sıkmamak için zor duruyorum. Dediği şeyler benim sinirimi kat be kat arttırıyor. Bir bardak daha viski doldurdum onuda kafama diktim. Keşke sarhoş olup bir saatte olsa her şeyi unutabilsem. Ama gerçekler bana bunu yaşamam için kapı açıyordu. Bardağı masaya vurdum ve ayağa kalktım.
"Doğru mu lan? Neden susup kalıyorsun konuşsana Aras!"
"Sana bir sikim cevaplamak zorunda değilim beni tanıyorsun."
"Seni şuan hiç tanımıyorum." Onur da afallamıştı. Hatta Onur bana ilk defa böyle bağırmıştı. Oda merak ediyordu bende merak ediyordum. Bende kendimi bilmediğim bir yola sokmuştum. Ama bu yolda tek değildim.
Yalanın yolu doğrusunu bulur. Her yalanın mutlak doğrusu çıkardı.
Kazanacağım bir doğru istiyorum, beni eksiye düşürecek yanlışa yerim kalmadı.

SİYAH SATIR (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin