15. Jak to mezi nimi je?

54 4 0
                                    

Takhle kapitola je napsaná hlavně z pohledu Midoriyi a Todorokiho. A jelikož by bylo všechno kurzívou a byl by v tom zmatek, tak jsem vyjímečně upravila jak se kdo značí nebo jak to popsat.

Jinak tohle budu možná dělat i v dalších kapitolách. Když bude něco například jako teď hlavně z jiných pohledů, tak vždy vyjímečně u té kapitoly změním písmo, aby nebylo vše jen kurzívou.

Midoriya - normálně
Todoroki - tučně
Ostatní - kurzíva
____________________________________

"Midoriyo to, že jsi ve vztahu s klukem, neznamená, že to tak mají všichni."

"Ale já jen říkám, že se objímali. Nemám s tím problém, ale moc mi to nesedí ke Kacchanově povaze. Dokonce se i trochu usmíval!"

"Ale to přece neznamená, že jsou spolu"
Řekl jsem a v hlavě se mi točila pořád ta jedna myšlenka dokola.

'Bakugo se umí usmívat?'

"Ale nemůžeš popřít, že i kdyby byli jen kamarádi, tak je jejich vztah zvláštní. Vždyť kamarádi se neobjímají, když bych nepočítal holky... ale kluci ne. Žádnej kluk by nechtěl, aby si o něm všichni mysleli, že chodí se svým kamarádem. Navíc kluci nemají takovou potřebu ostatní objímat.
Jenže ti dva spolu vypadali tak hezky a.. spokojeně. Kdybys viděl, jak blízko byli. Nebo jak se Kacchan lehce usmíval.
On se přece nikdy ani na nikoho neusmívá. Navíc se mi zdálo, že se Kiri trochu červená. Bylo to tak roztomilí. Doufám že jsou spolu. Hrozně jim to spolu sluší~"

Rozplýval se Izuku. Protočil jsem nad tím oči. Jakmile jde o vztahy, mohl by mluvit snad měsíce, nebo roky. Stejně jsem se musel pousmát. Líbí se mi, když mluví nebo dělá něco, co ho baví.. Vždycky má takový nadšený a roztomilý obličej.

"Už to radši neřeš. I kdyby byli spolu tak nám do toho nic není... nebo spíš tobě ne.. já to neřeším. Je mi to asi jedno. Podle mě není Bakugo ten typ člověka na vztahy. Pokud by spolu byli a znamenalo to, že se Bakugo zklidní, tak budu největší podporovatel toho vztahu."

Podíval jsem se na Midoriyu, který se ke mě přiblížil a podíval se na mě podezíravým pohledem.

"Největší podporovatel máš být našeho vztahu, a až potom těch ostatních"

Musel jsem se lehce zasmát. Vypadal jakoby na Kirishimu a Bakuga žárlil. Líbilo se mi to. Bylo to roztomilý, i když.. to je na něm všechno.

"Nežárli. Samozřejmě že jsi pro mě na prvním místě. Nikoho jiného nechci."

"Taky... nechci nikoho jiného."
Zamumlal Midoriya potichu a začal se červenat.

'Jak může někdo tak krásný a roztomilý vůbec existovat?'

Přiblížil jsem se k Midoriyovi. Nedokážu se na něj jen dívat.

Dvakrát překvapeně zamrkal, a pak sklonil pohled k zemi.

"Todoroki.. Jsme ve škole."

"Všichni už jsou ve třídách"
Řekl jsem potichu s úšklebkem na tváři a vzal ho palcem a ukazováčkem za bradu.

Nadzvedl jsem jeho hlavu a tím ho v podstatě donutil se na mě podívat.

Překvapeně těkal těma jeho očima po mé tváři a čekal co se bude dít.

Já jen pomalu zavřel oči a znovu se k němu začal přibližovat, dokud jsem neucítil jeho rty na těch mých.

Začal jsem ho lehce líbat. Jako by byl ten nejkřehčí člověk na celé planetě.

Nové já [ KiriBaku ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat