30. Kdo?

25 1 0
                                    

Jako každé ráno jsem ve vyhrabal z postele a oblékl si svůj hrdinský oblek přizpůsobený na zimu.

Po pár minutách jsem se rozešel před naši kolej a čekal, než příjdou ostatní a následně Aizawa.

'Dnes je vážně zima'

Opřel jsem se o zeď, kde tak moc nefoukalo a třel o sebe rukama, abych se alespoň trochu zahřál.

Najednou mi někdo vrazil něco měkkého do obličeje.
Nechápavě jsem jsem si sundal tu věc z obličeje a všiml si Bakuga, jak kolem mě bez jediného slova nebo pohledu prošel.

'On.. on mi dal bundu!!! Počkat. To je jeho bunda! Ale co když mu teď bude zima? Měl bych mu ji vrátit, ale... půjčil mi svou vlastní bundu.. Dobrovolně. A navíc se bojím, že na mě bude naštvaný. Sice mi to neřekl, ale chová se, jakoby se teď se mnou bavit nechtěl. Ale... proč by na mě byl potom hodný?'

Zabalil jsem se ho jeho bundy a zamával na Denkiho, aby věděl kde jsem.

Ta bunda... hezky hřála..

Když se konečně objevil Aizawa, vydali jsme se znovu na cvičiště gama.. zase.

Po cestě nám Aizawa řekl, že dnes budeme rozděleni na čtyři týmy po pěti. Každý tým se utká se všemi ostatními. Úkolem je vyhrát nad druhým týmem tak, že všechny členy přesuneme na místo nazvané, jako vězení. Ideálně s nejmenšími ztrátami vlastního týmu. Takže nejlepší by bylo vyhrát 5:0.

'Není nás náhodou devatenáct? Sero tu pořád není, takže jeden chybí.'

Přišli jsme na takovou vyvýšenou plochu s velkou obrazovkou na které byly záběry kamer z celého cvičiště.

"Em pane učiteli?"
Přihlásil jsem se.

"Ano?"

"Jeden nám chybí. Je nás pouze devatenáct. Znamená to, že někdo bude muset být ve dvou týmech?"

"Ne. Dnes vás bude přesně dvacet."

"Ale Sero je stále nemocný."
Namítl Denki.

"Dnes s vámi bude někdo místo Sera. Jedná se o studenta, který chce přestoupit ze všeobecného oboru na hrdinský, ale potřebuji posoudit jeho dovednosti, schopnost boje a spolupráce. Ehm. Takže tohle se Shinso."

'Kdo?'

Vůbec mi to jméno nic neříkalo, dokud se z poza rohu neobjevil ten děsivý kluk, co vypadá, jako syn našeho učitele.

Nebyl jsem ale jediný, kdo onoho kluka hned poznal.

"Hah?! To je ten děsivej kluk ze včerejška!"
Prohlásil vyjeveně Denki a ukázal na již zmíněného Shinsa.

"A ty jsi ten kluk, co neumí ani stát, bez toho, aniž by spadl."
Odvětil mu nezaujatě Shinso s jeho mrazivým pohledem, který blezkově zabodl do Denkiho.

Ostatní je nechápali..
Nedivím se jim.

Poté řekl Aizawa Shinsovi, aby se alespoň trochu nějak představil.

"Jmenuji se Hitoshi Shinso. Další tři dny s vámi budu podstupovat trénink jako mou zkoušku. Rád bych řekl, že se těším na naši spolupráci, ale upřímně mi to je jedno."
Řekl jakoby nic a ignoroval všechny zmatené pohledy, které se mu od nás dostávaly.

Nechci být zlý, ale stále krom jména a oboru, který studuje, o něm nic nevíme...

Aizawa nám pak ještě dovysvětlil něco málo k dnešnímu tréninku a rozdělil nás do čtyř týmů.

Nové já [ KiriBaku ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat