34. pravidla hry

29 3 0
                                    

"Vzpomínáte si ještě na týmy A a B, které jsem vytvořil v úterý? Jestli ne.. je to váš problém. Dnes je čtvrtek, takže jdeme ty týmy konečně uplatnit. Dnes i zítra se budeme věnovat překonáváním terénu. Výhodou pro vás dnes je, že jsme znovu na cvičišti gama, takže terén už znáte. Zítra se přemístíme jinam, aby to nebylo tak jednoduché.

"Teď se prosím rozdělte do týmů."
Řekl a my se po chvíli zmateného motání zvládli rozdělit do dvou týmů, které nám Aizawa vymyslel.

(Pozn. autorky:
Už teď je mi jasné, že si nikdo ze čtenářu nebude pamatovat, kdo je v jakém týmu. Nedivím se. Ba naopak plně chápu. Každopádně proto sem oba týmy napíšu znovu, aby jste to nemuseli hledat v předchozích kapitolách.)

Tým A:          Tým B:
Midoriya        Bakugo
Tokoyami       Todoroki
Kirishima       Ojiro
Shoji                Jiro
Yaoyrozu        Iida
Mineta            Sero
Mina               Uraraka
Tsu                  Tóru
Sato                 Koda
Kaminari       Aoyama

"Konečně..
Hned na začátek.
Vím, že vysvětlování pravidel nikoho včetně mě nebaví, takže se to pokusím vysvětlit co nejrychleji.
Takže..
Všichni dostanete něco jako vysílačku, se kterou budete komunikovat se svým týmem.
Jako první bude tým A překonávat terén a tým B se je bude snažit najít a hodit po nich tohle"
Řekl a ukázal nám míček velký asi jako baseballový.

Potom se podíval na tým B a vysvětloval pravidla týkajících se jich.

"Každý z týmu B dostane dva tyto míčky. Jsou naplněny barvou, která bude určovat, jslestli členové týmu A poběhli bez všimnutí, nebo ne.
Jestliže si někoho z týmu A všimne více lidí, může každý hodit jeden míček. Jakmile bude mít někdo po doběhnutí do cíle dvě a více skvrn, počítá se jako "mrtvý".
Na každého můžete ale hodit jen jeden míček, takže jestli umíte házet, vystačí vám míčky na "zabití" každého z týmu A.
Spoléhám proto, že všechny vaše míčky nepromrháte, jen kvůli neschopnosti trefit cíl.
Budete se moct pohybovat v terénu libovolně, ale doporučil bych využít nějakou taktiku. Díky vysílačkám si navzájem můžete hlásit svou polohu, nebo polohu členů týmu A."
Dopověděl, a potom se podíval na nás.

"Co se týká týmu A. Začátek terénu je tady a konec na druhé straně. Poběžíte úplně stejný úsek, jako v úterý. Vašim cílem bude se dostat do cíle ideálně bez jakékoli skvrny, což na první pokus asi někteří nezvládnou, takže se u některých spokojím s jednou skvrnou. Vy máte vysílačky taky, takže spolupracujte a upozorňujte se navzájem, kde jste zahlédli členy týmu B."

Pak se otočil na oba dva týmy.

"Jak už jste si všimli, je tu s námi i Sero, ale ten se dnes přišel pouze podívat.
Aby byly oba týmy vyrovnané, přídá se k týmu B místo Sera Shinso.
Teď bude mít tým B deset minut na rozmístění se a tým A na vymýšlení taktiky. Takže prosím. Deset minut vám běže právě... teď!"
Řekl a tým B vyběhl.

My jsme nechali Midoriyu, aby využil svých strategických dovedností a mezitím se trochu protáhli.

Já se nenápadně zatoulal za Serem a po čtyřech dnech s ním konečně zavedl konverzaci.

"Ahoj"

"Ahoj.. není ti zima?"
Zeptal se a poukázal na dnes vyjímečně sportovní uniformu na tělocvik, kterou měli všichni včetně mě na sobě.

On byl jediný zabalený ve velké zimní bundě, ale přesto vypadal, že je mu zima. Celý se třepal a tváře měl z chladu celé červené.

"Ani ne. Během tréninku se zahřeji. Jinak.. jak ti je?"

Nové já [ KiriBaku ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat