16. Příprava na Vánoce

47 4 0
                                    

Dopředu uporoňuji, že někdy budu používat "Kiri" místo "Kirishima. Je to kratší a zní to víc kamarádsky.. a taky jsem líná psát Kirishima. Moc dlouhý..
_______________________________

Dny plynuly dál a dál. Pomalu se z nich stávaly týdny, a než jsem si to vůbec stačil uvědomit, Vánoce byly už za necelý týden. Všichni se chovali, jako by žádné Vánoce ani neexistovaly a najednou příjdou s tím že je 21.12. a že za tři dny jsou Vánoce.

'Co teď mám jako dělat?!!! Musím něco sehnat alespoň pro Denkiho a pro Bakuga!
Proč musí všichni nakupovat dárky až teď. S takovou se do těch dochodů asi nedostanu. Navíc i kdyby jsem se někam dostal... TAK SAKRA NEVÍM, CO CHTĚJÍ K VÁNOCŮM!!!" Aghr!!! Nesnáším shánění dárků!'

Tohle všechno se mi honilo hlavou při vstupu do velkého obchodního centra, a jen se modlil, abych tam něco sehnal.

'Tak jo tak jo... mysli... mysli...mysli!!!
Proč moje fantazie nefunguje?!'

Rozhlížel jsem se všude kolem a hledal inspiraci..jenže... VŠECHNO KOLEM MĚ JE PRO HOLKY! Nechci jim dávat make-up!

'Dobře začnu u Denkiho, to bude asi jednodušší.'

Chvíli jsem chodil z obchodu do obchodu a zkoušel najít něco pro Denkiho. Nakonec jsem vzal nějakou elektroniku a mangu, protože přeci jenom je to Denki a tomu trocha čtení jenom prospěje.

'Hmmm. Co teď? S Bakugem jsme vždycky probírali spíše moje oblíbené věci, ale on mi nikdy nic moc o sobě a svých zálibách neříkal.
Super, vím že má rád horolezení, ale to mi je celkem k ničemu.
Rád cvičí, jenže on všechny sportovní a posilovací věci má. Pamatuju si, jak si jednou všiml, že mám v pokoji taky boxovací pytel a hned mi dával přednášku o boxu.
Vážně se v posilování a těhle věcech vyzná víc než já.
A poslední co o něm tak nějak vím je, že má rád pálivé jídlo.
Huh... super... co mám s tímhle vymyslet?'

Chvíli jsem přemýšlel, ale potom už jsem to vážně vzdal. Chtěl jsem mu zavolat a zeptat se ho, co vlastně chce k Vánocům, ale v tu chvíli mi začal volat on.

Nevím, jak se to stalo, ale za tři dny jsou Vánoce. Navíc chce celá naše třída 24.12. něco spolu dopoledne podniknout, potom si mezi sebou dáme dárky. Nakonec někteří spolužáci připraví vánoční večírek, kterého se všichni prostě musíme zůčastnit, a po tomhle všem bude ještě něco jako párty, která by mohla být v pohodě.

Upřímně to nezní zas tak špatně, ale má to malý háček... vlastně dva.. ne.. tři.

1. Musím Kirishimovi koupit dárek, ale nejsem si jistý jaký.
Vím o nějakých věcech co má rád, ale nemám tucha co by mu udělalo radost.

2. Když seženu nějaký dárek, tak určitě všichni víte, co s ním pak musíte udělat. Ano... ZABALIT...
a balení dárků je můj velký nepřítel.

3. Budu muset trávit celý den ve společnosti asi devatenácti dalších lidí... což je asi o devetenáct více, než potřebuji.
Nevadilo by mi to s Kirim, Denkin, Serem a Minou, ale těch dalších patnáct, nebo kolik, už tam mít nemusím.

'Fajn začnu od bodu 1. Co bych měl Kirimu koupit k Vánocům..'

Přemýšlel jsem. Vážně jsem se o to pokoušel.. ale stejně mi přišlo nejlepší se ho prostě zeptat.

Našel jsem Kirishimův kontakt a začal volat.

"Ahoj Bakugo, co potřebuješ?"
"No ahoj. Jen jsem se tě chtěl zeptat, jestli máš nějaké konkrétní přání k Vánocům. Nejsem si moc jistý"

Nové já [ KiriBaku ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat