Omlouvám se za opravdu velké zpoždění co se týče vydání této kapitoly. Prostě jsem se ke psaní nemohla nějak dostat. Na druhou stranu je tato kapitola skoro dvakrát delší, než obvykle, takže alespoň něco.
____________________________________
Pohled Sera:
Stál jsem se členy týmu B uprostřed lesa a poslouchal, jak se radí o rozmístění v terénu.
Aizawa nám dal třicet minut, pak měl trénink začít. Než nás propustil řekl, abychom brali tento trénink opravdu vážně, a aby bylo vůbec možné proběhnout terén bez povšimnutí, nesmějí Shoji a Jiro používat své quirky k hledání ostatních.
Koda je taky v malé nevýhodě. I když jsme v lese, žádná zvířata tu nejsou. Ani Uraraka zde svůj quirk moc neuplatní a Todoroki s Bakugem by to možná ani zkoušet neměli. Přeci jen je to stále les a mohl by shořet.
Na druhou stranu máme místo dvou, tři míčky, takže alespoň něco pro nás výhodného.
Moc jsem ostatní neposlouchal. Místo toho jsem se kolem sebe rozhlížel.
Les, který patřil UA určený pro trénink, byl temný a opuštěný. Stromy zde rostly v těsné blízkosti, a vytvářely tak pro sluneční paprsky neprostupnou bariéru.
Bakugo měl pravdu. Jakmile jsme se dostali hlouběji do lesa, přestalo sněžit. Stejně jako světlo, i sněhové vločky měly velký problém se přes stromy dostat.
Podíval jsem se na můj tým.
'Proč tu není Kaminari. Nebo alespoň Mina. Nebo Kirishima. Není tu nikdo, s kým bych se zrovna bavil...
Na druhou stranu je tu Shinso. Super...'"Oi... Sero, Shinso pojďte sem."
Zavolala na nás Jiro.Bez jediného slova jsem přišel blíže k ostatním a poslouchal, kde kdo bude stát.
"Takže"
Promluvil klidně Todoroki, když si byl jistý, že všichni poslouchají."Terén je dlouhý asi 1500 metrů a široký 500 metrů. Výhodou pro nás je, že je nás jedenáct místo deseti. Což znamená, že po prvních 200 metrech budou stát dva asi 250 metrů od sebe. Dalších 200 metrů bude jen jeden člověk. Takhle se to bude střídat, což znamená, že poslední dvojce bude stát 100 metrů před cílem."
Řekl Todoroki a do hlíny na zemi vyryl malým klacíkem, jak bude naše rozmístění vypadat.(Pozn. Autorky
Je mi jasné, že z Todorokiho popisu, to rozmístění nedává moc smysl, takže předstírejme, že ty tečky jsou členové týmu B.• •
•
• •
•
• •
•
• •
Doufám, že to teď dává větší smysl.😊)"Ve výsledku mi je celkem jedno, kde kdo bude stát, ale na prvnním samotném místě bude Uraraka, na druhém Iida a na posledním samotném místě bude Tóru."
Dodal Todoroki, když dokreslil naše rozmístění."Neměl by jsi tam být ty, Bakugo a-"
"Ne"
Zamítl Todoroki okamžitě Uraračin návrh."Proč?"
Zeptala se zmateně Tóru."Protože jestli jsem to pochopil správně, tak Uraraka může sama sebe zbavit gravitace a sledovat, jakým směrem kdo běží. Iida je dostatečně rychlý na to, aby zvládl sám ubránit celou šířku terénu. A Tóru je neviditelná, takže si jí tým A nevšimne. Je to nějak tak?"
ČTEŠ
Nové já [ KiriBaku ]
RomanceStudent Katsuki Bakugo nastupuje na střední školu UA. Bohužel celou svou novou třídu ignoruje a nemá k ní vytvořený jediný kladný vztah. Jak by taky mohl, když je takový, jaký je. S nikým se nebaví, protože mu ostatní spolužáci nepopsatelně vadí.. i...