"Cože se stalo?!"
Vyjekl jsem a překvapeně se díval na Denkiho."Říkal jsem, abys tolik nekřičel."
Řekl potichu a dal si ukazováček před pusu."Promiň"
Zašeptal jsem s úsměvem, který se už od včerejška začal stávat falešným."Prý se Bakugo a Midoriya v noci porvali a teď mají místo tréninku jiný trest."
Zašeptal a rozhlížel se kolem sebe, jestli ho někdo neslyšel.Sice nevím, jak to zjistil, ale v tuhle chvíli to bylo to poslední, co mě překvapovalo.
'Bakugo se porval? S Midoriyou? Proč?'
Ráno jsem ani jednoho nepotkal, takže nevím, jestli jsou v pořádku.
'Doufám, že nejsou moc zranění.'
"Ehm ehm"
Upozornil na sebe Aizawa, jakmile jsme se znovu ocitli na cvičišti gama."Dnes měl být původně trochu jiný program, ale jak už jste si určitě všimli nejste tu všichni, musel jsem ráno vymyslet nějakou malou náhradu. Dnes si budete moct zkusit něco, čemu se později budeme ještě věnovat. Dnešní trénink nebude zase tak těžký, ale oproti vašim dvoum spolužákům tak získáte výhodu. Nemyslete si, že je to nefér vůči nim... můžou si za to sami."
"Pane učiteli."
Přihlásila se Tsuyu."Co přesně se stalo s Bakugem a Midoriyou?"
"No.. ti dva dnes v noci opustili kolej a rovnou několikrát porušili školí řád. V tuhle chvíli oba dva uklízí vaši kolej, jako trest za jejich porušení školního řádu."
Na to všichni pokývali hlavou na znamení, že chápou.
"Nicméně dnes se tedy z části připravíte na program, který vás čeká ve čtvrtek a v pátek. Protože samotný boj se trénuje pořád, chci tetno trénink využít ke spolupráci a tichého překonání neznámého terénu.
Dnes vás rozdělím do dvou skupin A a B. Dobře se vám to bude pamatovat. Týmy budou silově vyrovnané, ale zatím je nebudete potřebovat.
Přesné informace vám řeknu ve čtvrtek, protože to dvakrát kvůli těm dvoum říkat nebudu. Ale v rychlosti.
Dnes se budete snažit dostat z jednoho bodu do druhého co nejrychleji. Týmy jsem vytvořil, protože jeden bude terén překonávat a druhý bude v tomho terénu hledat první tým, ale to až později.
Dnes je to opravdu jen zkušební, abyste se později více orientovali.
Takže bych dnes začal tím rozdělením do týmů a vytvářením taktiky."
Domluvil Aizawa další jeho nekonečný proslov a začal postupně rozřazovat týmy."Takže. Koho výjmenuji půjde na tuto stranu"
Řekl a ukázal místo, kam měli zmínění jít."Tým A:
Midoriya,
Tokoyami,
Kirishima,
Kaminari,
Shoji,
Mineta,
Sato,
Yaoyrozu,
Mina,
Tsuyu"Chvíli počkal, až se přesuneme na dané místo a poté radši přečetl i zbytek jmen jsetli vše sedí.
"Tým B:
Bakugo,
Todoroki,
Ojiro,
Iida,
Koda,
Aoyama,
Uraraka,
Hagakure,
Jiro
A později i Sero"'Huh.. Sero. Skoro jsem zapomněl, že tady není. Zajímalo by mě, kdy se k nám připojí. Doufám, že už je mu dobře. V tuhle chvíli o něm vůbec nic nevím. Kromě Aizawi a Denkiho za ním nikdo chodit nemá. Proč? Nevím. Řekl to Aizawa.
Takže to ale znamená, že by Denki měl o Serovi alespoň trochu vědět.'
ČTEŠ
Nové já [ KiriBaku ]
RomanceStudent Katsuki Bakugo nastupuje na střední školu UA. Bohužel celou svou novou třídu ignoruje a nemá k ní vytvořený jediný kladný vztah. Jak by taky mohl, když je takový, jaký je. S nikým se nebaví, protože mu ostatní spolužáci nepopsatelně vadí.. i...